Прийом звернень громадян, які користуються жестовою мовою
Соціальний захист осіб з інвалідністю є особливо значимим питанням у демократичному суспільстві і полягає, зокрема, у створенні сприятливих умов для повної реалізації їхніх прав. Відповідно до Конвенції про права осіб з інвалідністю, Україна як держава-учасниця має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу, у тому числі, до інформаційних, комунікаційних та інших служб.
За ініціативи Уряду у державній установі «Урядовий контактний центр» створено сектор прийому звернень з використанням жестової мови управління організації прийому звернень для можливості громадян з порушенням функцій мовлення та слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями).
Таким чином, вперше в Україні, в Урядовому контактному центрі для подання звернень до органів виконавчої влади запроваджено web-комунікацію для людей з порушенням функцій мовлення та слуху, що створює можливості для їх повної та ефективної участі в житті суспільства нарівні з іншими, сприяє реалізації їх прав, прийняттю органами влади суспільно важливих рішень з урахуванням думки цієї категорії громадян.
Управління соціального захисту населення
Вознесенської міської ради