альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

КП "КНП Вознесенський МЦ ПМСД"


Онлайн запис до сімейного лікаря




НОВИНИ

ПРО НАС [spoiler]Код ЄДРПОУ- 38446709
Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров`я України від 26.07.2018 року №1386 «Про ліцензування медичної практики», Комунальне підприємство «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" (КП «КНП ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ МЦПМСД»), отримано ліцензію на медичну практику за лікарськими спеціальностями: організація і управління охороною здоров’я, загальна практика – сімейна медицина, неврологія, терапія, ендокринологія, фтизіатрія за спеціальностями молодших спеціалістів з медичною освітою: сестринська справа, лікувальна справа (невідкладні стани), акушерська справа, медична статистика.
Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров`я України від 16.05.2019 року №1077 внесено зміни.

Розміщення КП «КНП Вознесенський МЦ ПМСД»:
• амбулаторія загальної практики сімейної медицини №1 вул. Короленка, 5,
• амбулаторія загальної практики сімейної медицини № 2 вул. 228 Стрілецької дивізії, 26,
• амбулаторія загальної практики сімейної медицини № 3 вул. Київська, 218,
• денний стаціонар 2 вул. 228 Стрілецької дивізії, 26,
• амбулаторія моно-практики с.Новогригорівка, вул. Самосьонків, 107а
• пункт здоров’я с. Ракове, вул. Кольчака, 36

Графік роботи КП «КНП ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ МЦ ПМСД» з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 17-00 години, в суботу з 8-00 до 14-00 години.

Стосовно викликів до дому: На підставі наказу МОЗ України від 19.02.2018 року № 504 «Про затвердження порядку надання первинної медичної допомоги» лікар з надання первинної медичної допомоги за медичними показами приймає рішення про надання медичної допомоги за місце проживання пацієнта або з використанням засобів телекомунікацій, відповідно до режиму роботи надавача первинної медичної допомоги:
1. Медичний реєстратор реєструє виклики додому для хворих з хронічними захворюваннями, які втратили або частково втратили здатність до самообслуговування з 8-00 до 11-00 годин щодня, окрім суботи та неділі.
2. Для запису на прийом до Вашого лікаря скористайтеся послугами контакт центру за новим безкоштовним номером 0800 334 307
[/spoiler]

ГРАФІК ПРИЙОМУ СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ

П.І.П лікаря
№ каб.
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
 Амбулаторія №1 - вул.Короленка,5
контакт центр -  0800334307
Настояща В.І.
17
8.00-14.00
8.00-14.00
-
8.00-14.00
8.00-14.00
Стоян Л.М.
16
8.00-14.00
10.00-16.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
Дишлова Т.В.
15
08.00-14.00
8.00-14.00
10.00-16.00
8.00-14.00
8.00-14.00
Дручук О.Г.
14
10.00-16.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
Корнієнко Г.Л.
13
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
10.00-16.00
8.00-14.00
Леськів І.І.
12
9.00-14.00
9.00-14.00
-
9.00-14.00
9.00-13.00
Амбулаторія №2 - вул. 228 стрілецької дивізії, 26
контакт центр -  0800334307
Сапітон Л.Е.
10
8.00-14.00
8.00-14.00
-
8.00-14.00
8.00-14.00
Альберт Т.А.
11
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
Богомольна А.Ю.
13
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
Боштан Т.Ф.
14
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
Опалінська А.А.
15
11.00-17.00
11.00-17.00
11.00-17.00
8.00-14.00
11.00-17.00
Гедульянова Г.Ф.
17
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
Нестеренко А.М.
19
8.00-14.00
      -
8.00-14.00
        -
8.00-14.00
Левченко О.А.
27
8.00-12.00
8.00-12.00
8.00-12.00
8.00-12.00
8.00-12.00
Амбулаторія №3 - вул. Київська,218
контакт центр - 0800334307
Нестеренко А.М.
3
        -
8.00-14.00
            -
8.00-14.00
              -
Нечаєв О.В.
5
10.00-16.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00
Дзямко В.Д.
7
8.00-14.00
11.00-17.00
8.00-14.00
10.00-16.00
8.00-14.00
Михайлова Н.В.
11
8.00-14.00
8.00-14.00
10.00-16.00
8.00-14.00
8.00-14.00
  Сенчин А.О.

  11
8.00-14.00
10.00-16.00
8.00-14.00
8.00-14.00
8.00-14.00


Оновлено станом на 23.02.2024.

* У зв’язку з воєнним станом в країні графіки можуть змінюватися. Для
уточнення та запису на прийом телефонуйте 0800334307
(безкоштовно).

[/spoiler]


ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН [spoiler]

№ п/п
Посада, прізвище, ім’я та по-батькові
Дні та години прийому
Телефон
Місце проведення прийому



Головний лікар

Дяченко Тетяна Василівна
1-й та 3-й вівторок щомісяця, з 9.00 до 11.00
3-23-65
м. Вознесенськ, вул.. 228-ї стрілецької
дивізії, 26 каб. №8



2


Заступник головного лікаря з медичного обслуговування

Демченко Галина Василівна


2-й та 4-й четвер щомісяця, з 9.00 до 11.00
3-62-30
м. Вознесенськ, вул. 228-ї стрілецької
дивізії, 26 каб. №8

[/spoiler]

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ «ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ» З НАСЕЛЕННЯМ МІСТА [spoiler]


п/п 
Посада, прізвище, ім’я та по-батькові
Дні та години прийому
Телефон
«гарячої
лінії»
1


Головний лікар
Дяченко Тетяна Василівна
щомісяця*


3-23-65
2


Заступник головного лікаря з медичного обслуговування
Демченко Галина Василівна
1-й вівторок
щомісяця
з 11.00 до 12.00
3-23-65


 Дата та час проведення «гарячої лінії» з головним лікарем будуть розміщені у ЗМІ

[/spoiler]

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ТЕЛЕФОННИХ "ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ" ГОЛОВНИМ ЛІКАРЕМ У 2024 РОЦІ [spoiler]

Місяць
Дата
Час
Січень

19
9.00 – 10.00

Лютий

14
9.00 – 10.00

Березень

20
9.00 – 10.00

Квітень

17
9.00 – 10.00

Травень

22
9.00 – 10.00
Червень
19
9.00 – 10.00
Липень
17
9.00 – 10.00
Серпень

21
9.00 – 10.00
Вересень
11
9.00 – 10.00
Жовтень

16
9.00 – 10.00
Листопад

20
9.00 – 10.00

Грудень

18
9.00 – 10.00


[/spoiler]

ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПАЦІЄНТА
[spoiler]

Права пацієнтів

1. Право на охорону здоров'я, повагу честі та гідності.
2. Право на кваліфіковану, ефективну та своєчасну медичну допомогу (послуги).
3. Право на вибір лікаря, медичного закладу, методу лікування (обстеження).
4. Право на таємницю особистого життя.
5. Право надавати інформовану згоду на будь-яке медичне втручання.
6. Право на відмову від лікування.
7. Право отримання в доступній формі достовірної інформації про стан свого здоров'я, поставлений діагноз, мету проведення запропонованих досліджень і лікувальних заходів, прогноз можливого розвитку захворювання, у тому числі наявність ризику для життя і здоров'я.
8. Право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
9. Право на правовий захист від будь-яких незаконних форм дискримінації, пов'язаних із станом здоров'я.
10. Право на оскарження неправомірних рішень і дій працівників та Центру та право відшкодування заподіяної здоров'ю шкоди.
11. Права, визначені чинним законодавством України у сфері захисту персональних даних.
12. Інші права громадян у сфері охорони здоров'я, що передбачені чинним законодавством України.


Обов’язки пацієнтів
Окрім прав, пацієнти відповідно до чинного законодавства України (Закону
України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», Цивільного кодексу України тощо), Правил внутрішнього розпорядку (правил перебування пацієнтів) в КП «КНП Вознесенський МЦ ПМСД» мають також наступні обов'язки:

1. Піклуватися про своє здоров'я та здоров'я дітей, не шкодити здоров'ю інших громадян.
2. У передбачених законодавством випадках проходити профілактичні медичні огляди і робити щеплення.
3. Виконувати (або за свідомою відмовою не виконувати) медичні приписи, рекомендації, призначення лікуючого лікаря, своєчасно відвідувати лікаря у разі амбулаторного (диспансерного) спостереження, дотримуватися правил внутрішнього розпорядку (правил перебування пацієнтів) Центру.
4. Повідомляти лікуючому лікарю всю інформацію, необхідну для встановлення діагнозу і лікування захворювання.
5. Негайно інформувати лікуючого лікаря про зміну стану свого здоров’я в процесі діагностики і лікування.
6. Негайно звертатися до лікуючого лікаря у разі підозри на наявність або за наявності захворювання, що представляє небезпеку масового поширення.
7. Особа, яка звертається до Центру з метою отримання первинної медичної допомоги зобов'язана пред’явити паспортний документ, що посвідчує особу, з метою захисту її персональних даних.
8. Батьки (усиновлювачі), піклувальники, опікуни, які звертаються до Центру щодо надання медичної допомоги своїй дитині, зобов'язані надати документи, підтверджуючі відповідні повноваження представників за законом.
9. У разі представництва певної особи за довіреністю, представник цієї особи зобов'язаний пред’явити довіреність, оформлену та посвідчену у встановленому чинним законодавством України порядку.
10. Обов’язки пацієнта при необхідності обслуговування пацієнта лікуючим лікарем за місцем проживання/перебування пацієнта:


У разі виникнення необхідності обслуговування пацієнта лікуючим лікарем за місцем проживання/перебування пацієнта, особа зобов’язана:
- точно і достовірно описати скарги та симптоми захворювання пацієнта;
- вказати точну адресу місця проживання/перебування пацієнта, куди лікарю необхідно прибути для обслуговування пацієнта;
- вказати прізвище, ім’я, по-батькові пацієнта, рік народження та стать пацієнта;
- зазначити домашній телефон або інший контактний телефон для зворотного зв’язку з лікуючим лікарем.

У разі виникнення необхідності обслуговування пацієнта лікуючим лікарем за місцем проживання/перебування пацієнта пацієнту йому необхідно:
- забезпечити безперешкодний доступ лікуючого лікаря до пацієнта;
- повідомити лікуючого лікаря, яким чином йому потрапити в дім або під'їзд;
- заздалегідь ізолювати домашніх тварин (лікар має право не входити у приміщення будинку або квартири, де знаходиться пацієнт, якщо собака або інша небезпечна тварина не є ізольованою);
- створити необхідні умови для роботи лікуючого лікаря (підтримувати в чистоті кімнату, де знаходиться хворий, забезпечити можливість вимити руки, надати чистий рушник, забезпечити якісне освітлення кімнати).
[/spoiler]

ПОСЛУГИ КП "КНП ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ МЦ ПМСД"

[spoiler]


У сімейного лікаря, терапевта, безоплатно можна отримати такі послуги:

1. Динамічне спостереження за станом здоров’я пацієнтів, в тому числі - із діагностованими хронічними захворюваннями;
2. Діагностика та лікування найбільш поширених хвороб, травм, отруєнь патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів тощо.
3. Вакцинація дітей і дорослих за Національним календарем щеплень .
4. Надання консультацій (наприклад, щодо дієти, здорового способу життя тощо).
5. Ведення неускладненої вагітності.
6. Направлення до вузьких спеціалістів.
7. Надання окремих послуг паліативної допомоги пацієнтам.
8. Рецепти на ліки, зокрема за програмою «Доступні ліки».
9. Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою.
10. Загальний аналіз сечі.
11. Вимірювання рівня глюкози та холестерину, тропоніни.
12. Швидкі тести на вагітність, ВІЛ, вірусні гепатити.
13. Вимірювання тиску, ваги, зросту, окружності талії.
14. Електрокардіограма.
15. Довідки, листки непрацездатності.
[/spoiler]

ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПОЗА ГОДИНАМИ ПРИЙОМУ ПАЦІЄНТІВ
[spoiler]Відповідно до статті 351 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» (далі – Основи) первинна медична допомога - це медична допомога, що передбачає надання консультації, проведення діагностики та лікування найбільш поширених хвороб, травм, отруєнь,
патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів, здійснення профілактичних заходів; направлення відповідно до медичних показань пацієнта, який не потребує екстреної медичної допомоги, для надання йому вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної Пунктом 11 Порядку надання первинної медичної допомоги, затвердженого наказом МОЗ України від 19.03.2018 № 504 (далі – Порядок), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 березня 2018 р. за № 348/31800, передбачено, що у разі виникнення невідкладного стану  при гострому розладі фізичного чи психічного здоров’я пацієнта, внаслідок якого пацієнт потребує екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної
(високоспеціалізованої) медичної допомоги, якщо такий розлад стався під час прийому пацієнта лікарем з надання ПМД, лікар з надання ПМД повиненвикликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги та до її прибуття надати пацієнту відповідну медичну допомогу. Пунктом 10 Порядку встановлюються часові межі надання в межах ПМД невідкладної медичної допомоги, зокрема у разі розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнтам, які у зв’язку з цим не потребують екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, її надання здійснюється відповідно до режиму роботи надавача ПМД та годин прийому пацієнтів лікарем (командою) з надання ПМД.


• Первинна медична допомога
•Сімейний лікар:
– спостерігає за станом здоров’я пацієнтів із допомогою різних досліджень, діагностує та лікує найбільш поширені хвороби, травми, отруєння, патологічні, фізіологічні (під час вагітності) стани;
– супроводжує пацієнтів із хронічними захворюваннями;
– надає невідкладну допомогу;
– направляє пацієнта для надання йому вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) меддопомоги;
– проводить профілактику: вакцинацію, огляди та дослідження пацієнтів з груп ризику;
– консультує.
• Сімейний лікар може спостерігати неускладнену вагітність та спостерігати за здоровою дитиною відповідно до вікових особливостей та потреб. А також надавати окремі послуги паліативної допомоги. Наприклад, оцінити ступінь болю, призначити та виписати рецепт на наркотичні засоби, психотропні речовини для лікування больового синдрому.
У рамках первинної медичної допомоги пацієнти гарантовано і безкоштовно можуть отримати:
– Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою
– Глюкоза крові
– Загальний холестерин
– Аналізи сечі
– Загальний аналіз сечі
– Електрокардіограма (ЕКГ) у стані спокою
– Швидкі тести на ВІЛ, вірусний гепатит, сифіліс
• Сімейний лікар призначає ліки та виписує рецепти, за якими у тому числі можна отримати препарати за програмою відшкодування вартості ліків, що буде поступово включати все більше і більше захворювань та препаратів, а також оформлювати довідки, лікарняні листки.
• Медичні послуги та консультації
Центр первинної медико-санітарної допомоги надає такі послуги та консультації пацієнтам:
• Безпосереднє надання первинної медичної допомоги пацієнтам.
• Спостереження за вашим здоров’ям та лікування найбільш поширених хвороб, травм, отруєнь, патологічних станів.
• Формування та контроль виконання плану обстежень та лікування, аналіз результатів досліджень, призначення медичних препаратів та інших лікувальних заходів.
• Направлення відповідно до медичних показань пацієнта, який не потребує екстреної медичної допомоги, для надання йому вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
• Координація роботи з іншими ланками медичної допомоги.
• Здійснення імунопрофілактики відповідно до чинного законодавства.
• Здійснення вакцинації за календарем щеплення.
• Видача рецептів на ліки у тому числі «доступні ліки».
• Консультування щодо здорового способу життя.
• Проведення заходів масової та індивідуальної профілактики інфекційних захворювань.
• Оцінка індивідуальних ризиків захворювань і консультування з питань профілактики. Розробка індивідуальних програм обстеження та спостереження за здоров’ям.
• Інформування пацієнта щодо національних скринінгових програм та виконання інших функцій відповідно до законодавства або до програми.
• Динамічне спостереження за неускладненою вагітністю до 12 тижнів.
• Здійснення медичного догляду за здоровою дитиною.
• Виконання лабораторних досліджень, проведення забору біологічного матеріалу.
• Проведення лабораторних досліджень, у тому числі з використанням швидких тестів.
• Призначення лікарських засобів з оформленням документів відповідно до законодавства.
• Підготовка медичної документації для направлення осіб з ознаками стійкої втрати працездатності на медико-соціальну експертизу та на медико-соціальну реабілітацію.
• Оформлення довідок, форм, листків непрацездатності.
• Візити лікаря додому:
• Лікар сам визначає необхідність візиту до пацієнта додому залежно від медичних показань. Також, лікар може дати поради в телефонному режимі щодо полегшення стану пацієнта .

• БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ НАДАННЯ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

Відповідно до пункту 1 розділу IV Порядку ПМД надається пацієнтам
безперервно, безперервність є однією з базових характеристик загальної практики – сімейної медицини:
«Загальна практика, в першу чергу, орієнтована на людину, а не на хворобу. Вона ґрунтується на далекосяжних персональних взаєминах між пацієнтом та лікарем, охоплюючи здоров'я людини впродовж суттєвих періодів життя і не обмежується окремим епізодом захворювання».
Охоплення ПМД конкретної людини має бути постійним: з моменту її
народження ( іноді раніше, наприклад, у випадку ведення вагітної) і до смерті. Це забезпечує безперервність догляду за пацієнтами впродовж усього їхнього життя.
Надавач ПМД забезпечує таку безперервність шляхом:
1) вибудовування і підтримки тривалих стосунків лікар-пацієнт;
2) організаційної безперервності - ефективного надання допомоги
конкретному пацієнтові з урахуванням усіх його проблем зі здоров’ям,
організовуючи та координуючи діяльність інших служб охорони здоров’я у випадку неможливості надання допомоги особисто або у випадку відсутності лікаря, якого обрав пацієнт (навчання, відпустка тощо);
3) інформаційної безперервності - накопичення інформації про
конкретного пацієнта (індивідуальні медичні записи/картки, в т.ч. електронні), а також можливість передачі та отримання такої інформації за потреби (при направленні пацієнта на стаціонарне лікування, консультацію до інших фахівців тощо).
Про інформаційну безперервність свідчать медичні записи

• Графік роботи центру
Понеділок - п’ятниця 08:00 - 18:00
Колл - центр 0 800 33 43 07
•Обслуговування населення поза годинами прийому пацієнтів лікарями з надання ПМД у вихідні, святкові та неробочі дні, їх порядок та діяльність затверджується керівництвом центру самостійно.
Субота – неділя - 08:00-14:00 працює черговий лікар;
Колл - центр 0 800 33 43 07
Вихідні, святкові та неробочі дні - 08:00-14:00 працює черговий лікар;
Телефонне консультування та запис до сімейного лікаря, терапевта проводить працівник Колл - центр 0 800 33 43 07

•Організація телефонного консультування.
•Телефонне консультування здійснює кожен лікар у межах робочого часу та у порядку чергування під час вечірнього прийому.
•До телефонного консультування залучаються молодші
спеціалісти з медичною освітою.

Під час надання консультації по телефону лікар або молодший
спеціаліст приймає рішення щодо визначення категорії звернення:
1) пацієнту достатньо консультації/поради по телефону;
2) пацієнту може бути рекомендовано прийти на прийом в амбулаторію
(в день звернення або наступного дня);
3) потрібен візит лікаря, молодшого спеціаліста до пацієнта наступного дня;
4) необхідний огляд пацієнта лікарем вдома в найближчий час;
5) стан пацієнта можна розглядати як такий, що потребує екстреної
медичної допомоги.
• Телефонне консультування та запис до сімейного лікаря, терапевта проводить працівник Контакт - центр 0 800 21 37 03
• Запис на прийом до лікаря;
• Інформація про графік роботи лікарів та центру, тощо
• Проактивна діяльність із зменшення потреб у ПМД в позаробочі години

На зменшення потреби населення у ПМД в позаробочі години
спрямована правильна організація роботи команди центру з надання ПМД, що передбачає такі заходи:
1) проведення первинної профілактики (імунізація, консультативна
робота щодо впливу факторів ризику, навчання пацієнтів щодо безпечної
життєдіяльності тощо);
2) раннє (своєчасне) виявлення захворювань та факторів ризику;
3) здійснення контрольованого лікування хронічних захворювань
(вторинна профілактика), у т.ч. активний патронаж хворих з прогресуючим та нестабільним перебігом хронічних неінфекційних захворювань;
4) забезпечення із залученням молодшого медичного персоналу
активного домашнього догляду для груп ризику щодо звернення за ПМД в
позаробочі години (хворих похилого віку, пацієнтів з обмеженнями, самотніх
громадян тощо);
5) активне динамічне спостереження, в т.ч. впродовж дня, пацієнтів з
гострими захворюваннями, особливо дітей молодшої вікової групи;
6) навчання пацієнтів з хронічними неінфекційними захворюваннями
(школа пацієнта: «Цукровий діабет», «Бронхіальна астма», «Артеріальна
гіпертензія» тощо);
7) координація роботи із соціальними службами щодо спільного
обслуговування самотніх пацієнтів з хронічними захворюваннями.
• Виїзд сімейного лікаря на виклики пацієнтів
Лікар первинної допомоги (сімейний лікар, педіатр, ) на власний розсуд приймає рішення про надання послуг за місцем проживання або перебування пацієнта, або телефоном чи по інтернету.
Вік пацієнта, віддаленість його місця перебування від місця прийому сімейного лікаря чи відсутність у пацієнта коштів на проїзд не можуть бути єдиними підставами для виклику та виїзду лікаря.
Рішення залишається за лікарем.
• Лікар у відряджені, відпустці
Пацієнт можете отримати екстрену медичну допомогу за місцем фактичного перебування.
Якщо ж ситуація не вимагає виклику «швидкої», сімейний лікар зможе надати консультацію телефоном.
У випадку, якщо сімейний лікар захворів, перебуває у відпустці чи відрядженні — протягом цього періоду пацієнта обслуговує інший лікар, про що заздалегідь повідомляється на сайті міста та на сторінці фейсбук.
[/spoiler]

ЗВІТНІСТЬ КП "КНП ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ МЦ ПМСД"

НАЯВНІСТЬ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ТА ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

Статут КП "КНП Вознесенський МЦ ПМСД"  Завантажити 
 Переглянути 

Біографічна довідка головного лікаря Комунального підприємства "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"  Завантажити 
 Переглянути 

Порядок організації надання первинної медичної допомоги поза годинами прийому пацієнтів  Завантажити 
 Переглянути 
.

Антикорупційна програма  Завантажити 
 Переглянути 


Наказ про завтвердження антикорупційної програми 
Завантажити 
 Переглянути 


фильмы бесплатно