Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за І півріччя 2018р
Для якісного надання адміністративних послуг громадянам нашого міста функціонує Центр надання адміністративних послуг у м.Вознесенську (далі – Центр).
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Графік роботи Центру з 01.01.2018р.:
Понеділок з 08.00 год. до 20.00 год.
Вівторок, середа, четвер з 8.00 до 17.00
П'ятниця з 08.00 год. до 16.00 год.
Без перерви на обід.
Вихідні дні: субота, неділя.
Час прийому суб'єктів звернення:
Понеділок з 8.00 до 19.00
Вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 8.00 до 15.00
Без перерви на обід.
Вихідні: субота та неділя
У Центрі надаються 125 адміністративних послуг згідно з рішення Вознесенської міської ради від 16.02.2018р. №24 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.
Протягом І півріччя 2018 р. надано 14181 адміністративних послуг, що на 9% більше відповідно до аналогічного періоду 2017р. (див. Таблиця 1).
Таблиця 1
Кількість наданих адміністративних послуг за І півріччя 2018 року
№ п/п |
Адміністративні послуги |
Кількість наданих адміністративних послуг за І півріччя 2018р. |
Кількість наданих адміністративних послуг за І півріччя 2017р. |
% (І півріччя 2018р. до І півріччя 2017р.) |
1 |
Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
4671 |
4680 |
99,8 |
2 |
Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців |
1128 |
2056 |
55 |
3 |
Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання |
6822 |
4230 |
161 |
4 |
Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади |
1560 |
2047 |
76 |
Х |
Всього |
14181 |
13013 |
109 |
Найбільш популярними послугами залишаються послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання – 48% від всіх послуг.
Протягом І півріччя 2018р прийнято 274 електронних звернень у сфері надання адміністративних послуг, що на 26% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (371).
За звітний період складено 231 постанову про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, за пошкодження або втрату паспорта громадянина України, що на 16% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (261).
За І півріччя 2018 року надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 484 звернення, що на 17% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (див. Таблиця 2).
Таблиця 2
Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за І півріччя 2018р
№ п/п |
Звернення |
Кількість звернень за І півріччя 2018р. |
Кількість звернень за І півріччя 2017р. |
% (І півріччя 2018р. до І півріччя 2017р.) |
1 |
Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо |
309 |
419 |
74 |
2 |
Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників |
109 |
116 |
94 |
3 |
Звернення через Урядову гарячу лінію |
40 |
47 |
85 |
4 |
Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації |
26 |
- (Гаряча лінія Миколаївської обласної державної адміністрації почала працювати з жовтня 2017р.) |
Х |
Х |
Всього |
484 |
582 |
83 |
Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.
З 01.01.2018р.у Центрі запроваджений електронний документообіг. За І півріччя до Центру надійшло 2244 вхідних документів – 26 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 4931вихідних документів, що складає 71 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради .
У травні 2018р. Центр став учасником у Програмі «U-LEAD з Європою» з питання модернізації Центру. Проект передбачає досить значне фінансування з боку програми "U-LEAD з Європою" на матеріально – технічне забезпечення Центру.
У червні 2018р. регіональні представники програми "U-LEAD з Європою" запропонували ряд заходів щодо удосконалення роботи Центру під час відповідної спільної наради з представниками громадськості, керівництвом міста, працівниками виконавчих органів Вознесенської ради.
У липні 2018р. під час чергової робочої наради визначенні шляхи фінансування поточних ремонтних робіт для приміщення, яке слугуватиме зоною очікування для відвідувачів.
Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності працівників Центру щодо надання адміністративних послуг. Працівники Центру шляхом самоосвіти, а також участі у різних заходах підвищують свій професійний рівень. Так, працівники Центру брали участь у наступних заходах:
- у березні 2018р. у м. Миколаїв адміністратор Центру Юзик К.Р. - в інформаційній сесії - ознайомлення учасників з можливостями співпраці з Програмою «U-LEAD з Європою» у напрямі розвитку сфери надання муніципальних послуг, у тому числі забезпечення якісної роботи центрів надання адміністративних послуг;
- у квітні 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В. та начальник – державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних та фізичних осіб- підприємців Бойко І.І. - у тренінгу «Подолання конфліктів і стресів під час проходження публічної служби» у Миколаївському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій;
- у квітні 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В. брала участь у 9-му семінарі з обміну досвідом для міст – партнерів та неурядових організацій з питання «Верховенство права в твоєму місті» за проектом Академії Фольке Бернадотта у м.Київ.
Працівники Центру будуть вдячні за пропозиції щодо поліпшення роботи.
Начальник управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради О. В. Лобаєвська