Розрахунок за газ з травня місяця з ГК «Нафтогаз України»: як сплачувати та кому передавати показники
До уваги мешканців громади!
У зв’язку з тим, що більшість постачальників газу побутовим споживачам не виконують свої функції, з 1 травня 2022 року понад 8,8 млн українських домогосподарств отримували газ від Нафтогазу.
Саме тому, рахунки за спожитий газ у попередньому періоді мають бути оплачені на рахунки ГК «Нафтогаз України».
Згідно з рішення Міністерства енергетики України та Оператора ГТС України, цього разу, споживачів природного газу буде переведено на повноцінні угоди з Нафтогазом автоматично, тобто подавати заявки і особисто укладати новий контракт з Нафтогазом не потрібно.
Для оплати Нафтогазу потрібно отримати новий номер особового рахунку.
Важливо, що кожен новий клієнт має отримати номер особового рахунку.
Для цього необхідно перейти на спеціальну сторінку сайту, або в чатботи GASUA у Viber, Telegram чи NaftogazGasSupply у Facebook Messenger та ввести ЕІС-код (16 символів). EIC – це персональний газовий номер об'єкта газопостачання, який складається з 16 символів (латинських літер та цифр). Наприклад, 56XM19A205987456. Його можна знайти в особистому кабінеті, контакт-центрі вашого облгазу або в рахунку за розподіл чи постачання газу.
Після отримання особового рахунку ви можете зареєструватися в особистому кабінеті my.gas.ua. Саме з його допомогою зручно дізнатися та оплатити рахунки, завантажити довідку про пільги та субсидії, отримати акт звірки тощо. Також ви можете отримати особовий рахунок, звернувшись до контакт-центру ГК “Нафтогаз України”.
Звертаємо вашу увагу, що всі пільги та субсидії, при зміні постачальника, зберігаються автоматично.
Друковані рахунки Нафтогаз доставлятиме споживачам з 25 червня.
Якщо за період травня 2022 р. і наступних місяців сплачено попередньому постачальнику, споживач має право на повернення коштів.
В разі переплати коштів на адресу ТОВ «Миколаївгаззбут» споживачу (власнику особового рахунку) необхідно звернутись до Товариства на електронну пошту: contact@mkgaszbut.com.ua або за поштовою адресою: 54055, м.Миколаїв, вул. 7 Слобітська, 70 В/1 з письмовою заявою з наступними документами:
Сайт Нафтогазу https://gas.ua/uk/home
До ваших послуг контакт-центр Нафтогазу:
+38 066 300 2 888
+38 098 300 2 888
+38 093 300 2 888
У зв’язку з тим, що більшість постачальників газу побутовим споживачам не виконують свої функції, з 1 травня 2022 року понад 8,8 млн українських домогосподарств отримували газ від Нафтогазу.
Саме тому, рахунки за спожитий газ у попередньому періоді мають бути оплачені на рахунки ГК «Нафтогаз України».
Згідно з рішення Міністерства енергетики України та Оператора ГТС України, цього разу, споживачів природного газу буде переведено на повноцінні угоди з Нафтогазом автоматично, тобто подавати заявки і особисто укладати новий контракт з Нафтогазом не потрібно.
Для оплати Нафтогазу потрібно отримати новий номер особового рахунку.
Важливо, що кожен новий клієнт має отримати номер особового рахунку.
Для цього необхідно перейти на спеціальну сторінку сайту, або в чатботи GASUA у Viber, Telegram чи NaftogazGasSupply у Facebook Messenger та ввести ЕІС-код (16 символів). EIC – це персональний газовий номер об'єкта газопостачання, який складається з 16 символів (латинських літер та цифр). Наприклад, 56XM19A205987456. Його можна знайти в особистому кабінеті, контакт-центрі вашого облгазу або в рахунку за розподіл чи постачання газу.
Після отримання особового рахунку ви можете зареєструватися в особистому кабінеті my.gas.ua. Саме з його допомогою зручно дізнатися та оплатити рахунки, завантажити довідку про пільги та субсидії, отримати акт звірки тощо. Також ви можете отримати особовий рахунок, звернувшись до контакт-центру ГК “Нафтогаз України”.
Звертаємо вашу увагу, що всі пільги та субсидії, при зміні постачальника, зберігаються автоматично.
Друковані рахунки Нафтогаз доставлятиме споживачам з 25 червня.
Якщо за період травня 2022 р. і наступних місяців сплачено попередньому постачальнику, споживач має право на повернення коштів.
В разі переплати коштів на адресу ТОВ «Миколаївгаззбут» споживачу (власнику особового рахунку) необхідно звернутись до Товариства на електронну пошту: contact@mkgaszbut.com.ua або за поштовою адресою: 54055, м.Миколаїв, вул. 7 Слобітська, 70 В/1 з письмовою заявою з наступними документами:
- Документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – копію паспорта громадянина України (1,2 стор. та реєстрація) або тимчасове посвідчення громадянина України ( для осіб, які щойно отримали громадянство України), для іноземців та осіб без громадянсьва – національний паспорт або документ, що його замінює);
- Копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта);
- Довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (з печаткою та підписом) власника особового рахунку;
- Платіжний документ за травень 2022 р. (можливо за iншi наступні мiсяцi).
Сайт Нафтогазу https://gas.ua/uk/home
До ваших послуг контакт-центр Нафтогазу:
+38 066 300 2 888
+38 098 300 2 888
+38 093 300 2 888
Дата публікації: 01.07.2022
0
9 849