альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за І півріччя 2021року

Для якісного надання адміністративних послуг громадянам міста Вознесенська функціонує Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр).

В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.

Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців згідно графіку роботи Центру.

У березні 2021р. затверджений новий графік роботи Центру:

Графік роботи Центру:
Понеділок, середа, четвер – з 08.00 год. до 17.00 год.;
вівторок – з 08.00 год. до 20.00 год.;
п'ятниця – з 08.00 год. до 16.00 год.;
субота – з 08.00 год. до 15.00 год.

Час прийому суб’єктів звернення:
Понеділок, середа - субота – з 08.00 год. до 15.00 год.;
вівторок – з 08.00 год. до 20.00 год.

Без перерви на обід.

Вихідні дні: неділя.

За окремим графіком у приміщенні Центру надають консультації суб’єктам звернень представники Вознесенського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області (перша та третя середа місяця з 14.00 год. до 16.00 год.).
Протягом І півріччя 2021 у Центрі відбулися структурні зміни у відділах управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради (далі – управління). З метою удосконалення надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців збільшено кількість державних реєстраторів у даній сфері. Створений відділ організаційної роботи управління.

Створено віддалене робоче місце адміністратора Центру у Новогригорівському старостинському окрузі за адресою: 56522, Миколаївська обл., Вознесенський район, с.Новогригорівка, вул.Самосенків,79-а.

Графік роботи віддаленого робочого місця адміністратора Центру:
Понеділок – четвер – з 08.00 год. до 17.00 год;
п'ятниця – з 08.00 год. до 16.00 год.
Обідня перерва: – з 12.00 год. до 12.48 год.

Вихідні дні: субота, неділя.

В даний час ведеться робота в напрямку співпраці Територіальної громади м.Вознесенська з Бузькою, Прибужанівською та Дорошівською територіальними громадами у сфері забезпечення надання адміністративних послуг жителям зазначених громад через Центр.

У зв’язку з зазначеним вище прийняті наступні документи:
1) положення про відділ ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенська управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.02.2021 №81;
2) положення про відділ надання адміністративних послуг управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.02.2021 №82, від 12.03.2021 №142 та від 25.06.2021 №286;
3) положення про відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.03.2021 №143;
4) рішення Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №6 «Про створення віддаленого робочого місця адміністратора Центру»;
5) Положення про Центр, затверджене рішенням Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №7;
6) Регламент Центру, затверджений рішенням Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №8;
7) положення про відділ організаційної роботи управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 14.05.2021 №217;
8) положення про відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 25.06.2021 №287;
9) розпорядження міського голови від 09.06.2021 № 73-р «Про створення комісії з підготовки проєкту договору про співробітництво територіальних громад та затвердження її складу»;
10) рішення Вознесенської міської ради від 18.06.2021 №6 «Про схвалення проєкту договору про співробітництво територіальних громад у формі реалізації спільного проєкту».

У Центрі надаються 232 адміністративні послуги відповідно до рішення Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі Територіальної громади м.Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.

Також суб’єкти звернень можуть отримувати деякі державні послуги в електронному вигляді через портал Дія за посиланням: https://diia.gov.ua./. У Центрі суб’єктам звернень є можливість самостійно звернутися за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі через портал Дія, за допомогою безоплатного використання ними місця для обслуговування.
Консультації у сфері надання адміністративних послуг можна отримати у телефонному режимі за телефонами: 3-27-09, ( 3-21-38 - питання державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) або через електрону пошту: cnapvoznesensk@gmail.com.

З метою удосконалення процесу організації надання консультацій у березні 2021 запроваджено онлайн консультацію з адміністративної послуги у сфері перереєстрації місця проживання особи шляхом заповнення онлайн-форми за посиланням: https://docs.google.com/.../1FAIpQLSdMBtXVso.../viewform.

Протягом І півріччя 2021р. працівниками Центру надано 14660 адміністративних послуг, що на 11% менше відповідно до аналогічного періоду 2020р. (див. Таблиця 1).

Таблиця 1
Кількість наданих адміністративних послуг за І півріччя 2021р.

№ п/п
Адміністративні послуги
Кількість наданих адміністративних послуг за
І півріччя
2021р.

Кількість наданих адміністративних послуг за
І півріччя2020р.

%
(І півріччя 2021р. до
І півріччя2020р.)

1
Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
5748
3401
170
2
Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців
824
608
136
3
Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання
5376
5262
125
4
Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади
2712
7199
38
Х
Всього
14660
16470
89

За звітний період складено 135 постанов про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, що на 108% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (65).

За І півріччя 2021 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 359 звернень, що на 8% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (331) (див. Таблиця 2).
Таблиця 2
Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за І півріччя 2021р.


№ п/п
Звернення
Кількість звернень за
І півріччя
2021р.

Кількість звернень за
І півріччя
2020р.

%
(І півріччя 2021р. до
І півріччя
2020р.)

1
Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо
265
302
88
2
Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників
94
29
в 3 р.б.
Х
Всього
359
331
108

Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.

У сфері звернень громадян протягом звітного періоду прийняті наступні документи:
1)розпорядження міського голови від 26.05.2021 №66-р «Про внесення змін до
графіку проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради»;
2)розпорядження міського голови від 11.06.2021 №75-р «Про внесення змін до
Порядку організації та проведення особистого прийому громадян вищим керівництвом Вознесенської міської ради».

Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За І півріччя 2021р. до Центру надійшло 4758 вхідних документів – 42 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 4821 вихідних документів, що складає 63 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.

У І півріччі 2021 здійснено матеріально - технічне забезпечення Центру:
1)придбано 2 принтера на суму 15400 грн. з метою забезпечення робочих місць
комп’ютерною технікою головного спеціаліста відділу ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенська та адміністратора відділу надання адміністративних послуг управління;
2)встановлено 2 кондиціонери у фронт - зонах Центру на суму 21180 грн. з метою
створення комфортних умов для прийому суб’єктів звернень.

З питання оплати за надання адміністративних послуг у Центрі, то в даний час є можливість оплатити адміністративний збір через інтернет- банкінги різних банківських установ за допомогою безоплатного використання місця для обслуговування в зоні очікування для відвідувачів. Також у приміщенні Центру встановлений платіжний термінал.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності працівників Центру. Працівники Центру постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовують Міністерство цифрової трансформації України, Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса) та внутрішніх навчальних заходах з питань змін, роз’яснень діючого законодавства та впровадження адміністративних послуг.

В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку адміністративних послуг та підвищенням якості обслуговування суб’єктів звернень.


Управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради
скачать dle 12.0
Дата публікації: 06.07.2021 0 1 072
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно