альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

Часті відключення води – що відбувається на КП «Водопостачання м. Вознесенська»? Відповідь дає директор підприємства - Олексій Вдовиченко.

Доброго дня, Олексію Григоровичу. Останнім часом жителі скаржаться на відсутність води. Чи пов’язано це з плановими відключеннями? Якщо так, то яка мета цих планових робіт і чому вони виконуються так часто?

Дійсно, останнім часом тимчасові відключення води мали місце. Але майже всі вони ставались з аварійних причин. Двічі ставались пориви на водогоні високого тиску по вулиці Зої Космодем’янської. Одного разу це була аварія - азбестова труба, якій більше 50 років, лопнула від зношеності. Другого разу перегорів перетворювач чистоти електроенергії на насосному агрегаті насосної станції «Матросова», тому вимушені були планово зупиняти воду для виконання ремонту. Через це мешканці тривалий час залишались без води. Кілька разів подача води припинялась через відключення світла внаслідок аварії на електромережах. Лише одного разу, 2 липня, було планове відключення електроенергії. Всі інші – аварійні. На 3-му мікрорайоні нічні відключення відбувались тричі. Причини - перепади напруги в мережах. Але одного разу нам довелось припинити подачу води жителям, щоб наповнити резервуари забору води, які досягли критично низької мітки через збільшене споживання води населенням під час спеки. Але кожного разу ми справлялись з аварією і відновлювали водопостачання.
Що стосується планових тимчасових відключень води, то на липень ми формуємо такий графік. Потреба пов’язана з тим, що ми починаємо заміну насосного обладнання на станціях водопостачання. На наступному тижні графік буде опублікований в місцевих ЗМІ та соціальних мережах. Просимо жителів з розумінням поставитись до тимчасових незручностей з постачанням води.

Широкого обговорення отримала ситуація із заробітними платами на підприємстві. Прокоментуйте цю проблему.

Дійсно, зараз є затримка з виплати заробітної плати. Вона складає приблизно місяць. На останніх зборах трудового колективу ми домовилися про те, що аванс за червень в повному обсязі буде виплачено до 09 липня. Затримка виплат пов’язана із утворенням касового розриву нарахувань по підприємству. Тобто, є різниця між тим скільки грошей на підприємство надійшло, і тим, скільки воно має виплатити. Цей баланс у нас від’ємний. Борги утворились з двох причин. Систематична недоплата за послугу водопостачання з боку населення – приблизно 10 % мешканців щомісяця недоплачують за послугу. Інша складова боргу – збільшений в січні 2021 року тариф на електроенергію, який не був врахований в діючому тарифі на воду і водовідведення. Кожного місяця підприємство несе додаткових витрат за електрику в сумі 75 тис. грн. За перші 5 місяців цього року нами додатково було оплачено електроенергії на суму понад 375 тис. грн.

Чи мала місце ситуація з невиплатою заробітної плати раніше, або ж це перший такий випадок?

Затримки відбувалися і раніше. Поступово заборгованість наростає і через це виникає такий великий касовий розрив, який маємо сьогодні. Але ми маємо досвід та вирівнюємо ситуацію протягом року.

В соціальних мережах точаться дискусії щодо масового звільнення працівників вашого підприємства. Що сталося? Кого дійсно звільнили та чому?

На підприємстві штатна чисельність 110 працівників. Після загальних зборів трудового колективу по сьогодні звільнилось три працівника. Із них у однієї людини закінчився строк цивільно-правового договору, а два інші працівники звільнилися за згодою сторін. Це один слюсар та економіст. Жодна людина з ініціативи керівництва підприємства не була звільнена.

Чи є заборгованість місцевого бюджету перед підприємством?

Ні. Станом на 01 січня була заборгованість по міжтарифній різниці за результатами роботи в 2020 році. Але в квітні 2021 року ми ці кошти отримали. Сума складає 436 тис. грн. Зараз місцевий бюджет нічого підприємству не винен.

Як ви співпрацюєте з місцевою владою? Чи впливають дії місцевої влади на роботу підприємства, якщо так, то яким чином?

Підприємство часто звертається за допомогою до місцевої влади. Останній раз місто допомогло підприємству відремонтувати нашу водовозку і депутати проголосували за виділення нам з бюджету майже 30 тис. грн. В цьому ремонті місто було зацікавлене, адже це можливість підвозу води населенню у випадку тривалих відключень від водопостачання. Також місто виділило нам 38 тис. грн. на ремонт даху на КНС-3 та 127 тис. грн. для впровадження автоматизації електромережі цієї станції.

Яким ви бачите вихід із ситуації, що склалася на підприємстві? Що ви для цього робите і як скоро водокористувачі відчують покращення в наданні послуг вашого підприємства?

Сьогодні ми стикнулись з тим, що держава постійно підвищує тарифи на електроенергію та збільшує мінімальну зарплату. Тариф на воду, який був затверджений у 2019 році, однозначно не враховував зростання цих складових тарифу. Тому у нас було лише два шляхи: перший - звернутись до міської влади та просити підняти тариф на воду, та другий - впроваджувати заходи з економії на підприємстві. Поспілкувавшись з міським головою Євгенієм Величко, ми дійшли спільного висновку, що підемо шляхом економії. Саме тому з лютого місяця ми розпочали впроваджувати заходи з технічної автоматизації. Впровадження автоматизації дозволить підприємству отримувати економію до 100 тис. грн. щомісяця починаючи з жовтня 2021 року. Так ми можемо вчасно оплачувати різницю в подорожчанні електроенергії та здійснювати виплату заробітних плат з урахуванням росту мінімальної заробітної плати без підняття тарифів на воду.

Попереду ще багато роботи, не можу пообіцяти відсутність аварійних відключень води, оскільки трубопроводи старі, а перебої з електрикою відбуваються часто. Але з впевненістю можу сказати що керівництво підприємства, працівники та місцева влада докладають усіх зусиль щоб вода подавалась цілодобово, а тариф на неї не зростав.

Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
скачать dle 12.0
Дата публікації: 06.07.2021 0 1 410
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно