Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за І квартал 2021року
Для якісного надання адміністративних послуг громадянам міста Вознесенська функціонує Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр).
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців згідно графіку роботи Центру.
У березні 2021р. затверджений новий графік роботи Центру:
Графік роботи Центру:
Понеділок, середа, четвер – з 08.00 год. до 17.00 год.;
вівторок – з 08.00 год. до 20.00 год.;
п'ятниця – з 08.00 год. до 16.00 год.;
субота – з 08.00 год. до 15.00 год.
Час прийому суб’єктів звернення:
Понеділок, середа - субота – з 08.00 год. до 15.00 год.;
вівторок – з 08.00 год. до 20.00 год.
Без перерви на обід.
Вихідні дні: неділя.
За окремим графіком у приміщенні Центру з 03.03.2021, щосереди з 14.00 год. до 16.00 год., надають консультації суб’єктам звернень представники Вознесенського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області.
Протягом І кварталу 2021 у Центрі відбулися структурні зміни у відділах управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради (далі – управління). З метою удосконалення надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців збільшено кількість державних реєстраторів у даній сфері. В даний час узгоджуються відповідні документи у Міністерстві юстиції України.
Крім цього, створено віддалене робоче місце адміністратора Центру у Новогригорівському старостинському окрузі за адресою: 56522, Миколаївська обл., Вознесенський район, с.Новогригорівка, вул.Самосенків,79-а.
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців згідно графіку роботи Центру.
У березні 2021р. затверджений новий графік роботи Центру:
Графік роботи Центру:
Понеділок, середа, четвер – з 08.00 год. до 17.00 год.;
вівторок – з 08.00 год. до 20.00 год.;
п'ятниця – з 08.00 год. до 16.00 год.;
субота – з 08.00 год. до 15.00 год.
Час прийому суб’єктів звернення:
Понеділок, середа - субота – з 08.00 год. до 15.00 год.;
вівторок – з 08.00 год. до 20.00 год.
Без перерви на обід.
Вихідні дні: неділя.
За окремим графіком у приміщенні Центру з 03.03.2021, щосереди з 14.00 год. до 16.00 год., надають консультації суб’єктам звернень представники Вознесенського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області.
Протягом І кварталу 2021 у Центрі відбулися структурні зміни у відділах управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради (далі – управління). З метою удосконалення надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців збільшено кількість державних реєстраторів у даній сфері. В даний час узгоджуються відповідні документи у Міністерстві юстиції України.
Крім цього, створено віддалене робоче місце адміністратора Центру у Новогригорівському старостинському окрузі за адресою: 56522, Миколаївська обл., Вознесенський район, с.Новогригорівка, вул.Самосенків,79-а.
Графік роботи віддаленого робочого місця адміністратора Центру:
Понеділок – четвер – з 08.00 год. до 17.00 год;
п'ятниця – з 08.00 год. до 16.00 год.
Обідня перерва: – з 12.00 год. до 12.48 год.
Вихідні дні: субота, неділя.
У зв’язку з зазначеним вище прийняті наступні документи:
1) положення про відділ ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенська управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.02.2021 № 81;
2) положення про відділ надання адміністративних послуг управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.03.2021 №142;
3) положення про відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.03.2021 №143;
4) рішення Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №6 «Про створення віддаленого робочого місця адміністратора Центру»;
5) Положення про Центр, затверджене рішенням Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №7;
6) Регламент Центру, затверджений рішенням Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №8.
У Центрі надаються 232 адміністративні послуги відповідно до рішення Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі Територіальної громади м.Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.
Також суб’єкти звернень можуть отримувати деякі державні послуги в електронному вигляді через портал Дія за посиланням: https://diia.gov.ua./.У Центрі суб’єктам звернень є можливість самостійно звернутися за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі через портал Дія, за допомогою безоплатного використання ними місця для обслуговування.
Консультації у сфері надання адміністративних послуг можна отримати у телефонному режимі за телефонами: 3-27-09, ( 3-21-38 - питання державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) або через електрону пошту: cnapvoznesensk@gmail.com.
З метою удосконалення процесу організації надання консультацій у березні 2021 запроваджено онлайн консультацію з адміністративної послуги у сфері перереєстрації місця проживання особи шляхом заповнення онлайн-форми за посиланням.
Протягом І кварталу 2021р. працівниками Центру надано 7381 адміністративних послуг, що на 15% більше відповідно до аналогічного періоду 2020р. (див. Таблиця 1).
п'ятниця – з 08.00 год. до 16.00 год.
Обідня перерва: – з 12.00 год. до 12.48 год.
Вихідні дні: субота, неділя.
У зв’язку з зазначеним вище прийняті наступні документи:
1) положення про відділ ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенська управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.02.2021 № 81;
2) положення про відділ надання адміністративних послуг управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.03.2021 №142;
3) положення про відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.03.2021 №143;
4) рішення Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №6 «Про створення віддаленого робочого місця адміністратора Центру»;
5) Положення про Центр, затверджене рішенням Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №7;
6) Регламент Центру, затверджений рішенням Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №8.
У Центрі надаються 232 адміністративні послуги відповідно до рішення Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі Територіальної громади м.Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.
Також суб’єкти звернень можуть отримувати деякі державні послуги в електронному вигляді через портал Дія за посиланням: https://diia.gov.ua./.У Центрі суб’єктам звернень є можливість самостійно звернутися за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі через портал Дія, за допомогою безоплатного використання ними місця для обслуговування.
Консультації у сфері надання адміністративних послуг можна отримати у телефонному режимі за телефонами: 3-27-09, ( 3-21-38 - питання державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) або через електрону пошту: cnapvoznesensk@gmail.com.
З метою удосконалення процесу організації надання консультацій у березні 2021 запроваджено онлайн консультацію з адміністративної послуги у сфері перереєстрації місця проживання особи шляхом заповнення онлайн-форми за посиланням.
Протягом І кварталу 2021р. працівниками Центру надано 7381 адміністративних послуг, що на 15% більше відповідно до аналогічного періоду 2020р. (див. Таблиця 1).
Таблиця 1
Кількість наданих адміністративних послуг за І квартал 2021р
№ п/п | Адміністративні послуги | Кількість наданих адміністративних послуг за І квартал 2021р. | Кількість наданих адміністративних послуг за І квартал 2020р. | % (І квартал 2021р. до І кварталу 2020р.) |
1 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | 2604 | 2246 | 116 |
2 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців | 389 | 332 | 117 |
3 | Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання | 3302 | 1485 | в 2 р.б. |
4 | Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади | 1086 | 2342 | 46 |
Х | Всього | 7381 | 6405 | 115 |
За звітний період складено 48 постанов про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, що на 17% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (41).
За І квартал 2021 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 196 звернень, що на 12% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (175) (див. Таблиця 2).
За І квартал 2021 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 196 звернень, що на 12% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (175) (див. Таблиця 2).
Таблиця 2
Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за І квартал 2020р.
№ п/п | Звернення | Кількість звернень за І квартал 2021р. | Кількість звернень за І квартал 2020р. | % (І квартал 2021р. до І кварталу 2020р.) |
1 | Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо | 92 | 108 | 85 |
2 | Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників | 50 | 26 | 192 |
3 | Звернення через Урядову гарячу лінію | 25 | 22 | 114 |
4 | Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації | 29 | 19 | 153 |
Х | Всього | 196 | 175 | 112 |
Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.
Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За І квартал 2021р. до Центру надійшло 1225 вхідних документів – 27 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 1773 вихідних документів, що складає 56 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.
З питання оплати за надання адміністративних послуг у Центрі, то в даний час є можливість оплатити адміністративний збір через інтернет- банкінги різних банківських установ за допомогою безоплатного використання місця для обслуговування в зоні очікування для відвідувачів.
Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності працівників Центру. Працівники Центру постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовують Міністерство цифрової трансформації України, Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса) та внутрішніх навчальних заходах з питань змін, роз’яснень діючого законодавства та впровадження адміністративних послуг.
В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку адміністративних послуг та підвищенням якості обслуговування суб’єктів звернень.
Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За І квартал 2021р. до Центру надійшло 1225 вхідних документів – 27 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 1773 вихідних документів, що складає 56 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.
З питання оплати за надання адміністративних послуг у Центрі, то в даний час є можливість оплатити адміністративний збір через інтернет- банкінги різних банківських установ за допомогою безоплатного використання місця для обслуговування в зоні очікування для відвідувачів.
Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності працівників Центру. Працівники Центру постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовують Міністерство цифрової трансформації України, Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса) та внутрішніх навчальних заходах з питань змін, роз’яснень діючого законодавства та впровадження адміністративних послуг.
В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку адміністративних послуг та підвищенням якості обслуговування суб’єктів звернень.
Управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради
Дата публікації: 05.04.2021
0
777