Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Інформація щодо прийому суб’єктів звернень Територіальної громади м. Вознесенська та інших Територіальних громад державними реєстраторами бізнесу.
У зв’язку з постійними перебоями роботи нової версії програми Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб (підприємців та громадських формувань) та великим навантаженням прийому документів з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від суб’єктів звернень – мешканців інших Територіальних громад управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради повідомляє наступне:
- Суб’єкти звернень Територіальної громади м. Вознесенська приймаються в порядку черговості.
- Суб’єкти звернень інших Територіальних громад за попереднім записом за телефоном: (05134)32138 .
Просимо також врахувати графік роботи під час відвідування Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську:
Понеділок – п’ятниця
8.00 - 15.00 – прийом суб’єктів звернень;
12.00 - 13.00 – обідня перерва ( проведення дезінфекції приміщень Центру);
15.00 – 17.00 – обробка документів працівниками Центру ( у п’ятницю – з 15.00- 16.00).
Здійснюється прийом суб’єктів звернень тільки при наявності індивідуальних засобів захисту (масок) з дотриманням дистанції (1 чол. на 5 кв.м).
Зокрема, звертаємо увагу, що всі адміністративні послуги надаються при наявності у суб’єкта звернень оригіналів паспорту та ідентифікаційного коду.
Крім цього, є можливість скористатися онлайн послугами на сайті Міністерства юстиції України (програма ДІЯ) без відвідування Центру.
Управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради