Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за І півріччя 2020 року
Для якісного надання адміністративних послуг громадянам міста Вознесенська функціонує Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр).
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
У Центрі надаються 232 адміністративні послуги відповідно до рішення Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м.Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Також за графіком у приміщенні Центру надають консультації суб’єкти надання адміністративних послуг: представники Вознесенського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області, Вознесенської міськрайонної філії Миколаївського обласного центру зайнятості, Вознесенського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області (під час впровадження карантину прийом громадян зазначеними суб’єктами надання адміністративних послуг тимчасово призупинений).
Протягом І півріччя 2020р. надано 16470 адміністративних послуг, що на 16% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (14250) (див. Таблиця 1).
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
У Центрі надаються 232 адміністративні послуги відповідно до рішення Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м.Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Також за графіком у приміщенні Центру надають консультації суб’єкти надання адміністративних послуг: представники Вознесенського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області, Вознесенської міськрайонної філії Миколаївського обласного центру зайнятості, Вознесенського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області (під час впровадження карантину прийом громадян зазначеними суб’єктами надання адміністративних послуг тимчасово призупинений).
Протягом І півріччя 2020р. надано 16470 адміністративних послуг, що на 16% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (14250) (див. Таблиця 1).
Таблиця 1
Кількість наданих адміністративних послуг за І півріччя 2020р.
№ п/п | Адміністративні послуги |
Кількість наданих адміністративних послуг за
І півріччя
2020р.
|
Кількість наданих адміністративних послуг за
І півріччя
2019р.*
|
%
(І півріччя 2020р. до
І півріччя
2019р.)
|
1 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | 3401 | 3177 | 107 |
2 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців | 608 | 918 | 66 |
3 | Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання | 5262 | 6932 | 76 |
4 | Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади | 7199 | 3223 |
в 2р.
більше
|
Х | Всього | 16470 | 14250 | 116 |
*показники І півріччя 2019р. відкориговані (без врахування показника щодо надання консультацій).
За звітний період складено 65 постанов про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, що на 61% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (165).
За І півріччя 2020 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 331 звернення, що на 3% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (320) (див. Таблиця 2).
Таблиця 2
Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за І півріччя 2020р.
№ п/п | Звернення |
Кількість звернень за
І півріччя
2020р.
|
Кількість звернень за
І півріччя
2019р.
|
%
(І півріччя 2020р. до
І півріччя
2019р.)
|
1 | Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо | 197 | 151 | 130 |
2 | Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників | 29 | 99 | 71 |
3 | Звернення через Урядову гарячу лінію | 55 | 54 | 102 |
4 | Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації | 50 | 16 | в 3 р. більше |
Х | Всього | 331 | 320 | 103 |
Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.
Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За І півріччя 2020р. до Центру надійшло 7259 вхідних документів – 53 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 5132 вихідних документів, що складає 68 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.
У Центрі створено робоче місце в зоні очікування для відвідувачів (комп’ютер та принтер) в рамках реалізації заходів Програми «U-LEAD з Європою». Тепер є можливість оплатити адміністративний збір через інтернет- банкінги різних банківських установ.
З метою інформаційної роботи у сферах звернень громадян та надання адміністративних послуг у засобах масової інформації оприлюднюються відповідні відомості:
1) на інформаційному інтернет - порталі Територіальної громади м. Вознесенська:
10.01.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за 2019 рік,
18.03.2020р. – інформація про онлайн послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань,
10.04.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за І квартал 2020р.,
23.06.2020 – інформація про зміни у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
2) в міській газеті «Новини Вознесенська: день за днем» від 22.01.2020р. №4 (1581) – графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради.
За звітний період підготовлені наступні документи:
1) графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради, затверджений розпорядженням міського голови від 15.01.2020 року №14-р;
2) положення про відділ надання адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №134;
3) положення про відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №135;
4) перелік адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську, затверджений рішенням Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2;
5) розпорядження міського голови від 19.05.2020 № 56-р «Про реалізацію комплексної послуги єМалятко у Центрі».
З метою забезпечення реалізації експериментального проекту єМалятко у Центрі 02.06.2020 року підписане узгоджене рішення про співробітництво між Виконавчим комітетом Вознесенської міської ради та Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Одеса).
В даний час здійснюються заходи з впровадження комплексної послуги єМалятко у Центрі.
У Центрі приділяється увага щодо підвищення кваліфікації працівників, постійно проводяться навчальні заходи.
Так, працівники Центру у І півріччі 2020р. брали участь в наступних навчаннях:
1)19.02.2020 р. - в онлайн – конференції на тему: «Законодавчі новели та перспективи у сферах нотаріату та державної реєстрації. Здійснення контролю у зазначених сферах» (організатор : Міністерство юстиції України з партнерами ЄС «Право – Justice»);
2)28.02.2020 - у вебінарі на тему: «Як Україна відкриватиме кінцевих бенефіціарних власників» (організатор : Міністерство юстиції України та робоча група «До 100% вірно»).
3)01.04.2020 – онлайн – вебинар «Як адаптуватися до нових умов роботи» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
4)15.04.2020 – онлайн – вебинар «Адміністративні послуги у Центрі: реєстрація місця проживання» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
5)24.04.2020 – онлайн – вебинар «Складний клієнт. Ефективна комунікація» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
6)29.04.2020 – онлайн – вебинар «Автоматизація реєстрації місця проживання:
практика 4 міст» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
7)04.05.2020 – онлайн – вебинар «Актуальні питання державної реєстрації бізнесу – 2020» (організатор : Міністерство юстиції України);
8)06.05.2020 – онлайн – вебинар «Як запобігти емоційному вигоранню» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
9)12.05.2020 – онлайн – вебинар «Контроль у сфері державної реєстрації»
(організатор : Міністерство юстиції України);
10)13.05.2020 – онлайн – вебинар «Персональні дані: обробка та захист у Центрі» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
11)20.05.2020 – онлайн – вебинар «єМалятко у Центрі: запитання та відповіді» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
12)03.06.2020 – онлайн – вебинар «Зміни до правил реєстрації місця проживання» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
13)18-19.06.2020– онлайн – вебинар «Актуальні роз’яснення у сфері державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності» (організатор – Миколаївський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій».
Також протягом звітного періоду проводилися внутрішні навчальні заходи щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та впровадження надання нових адміністративних послуг.
В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку адміністративних послуг та підвищенням якості обслуговування суб’єктів звернень.
Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За І півріччя 2020р. до Центру надійшло 7259 вхідних документів – 53 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 5132 вихідних документів, що складає 68 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.
У Центрі створено робоче місце в зоні очікування для відвідувачів (комп’ютер та принтер) в рамках реалізації заходів Програми «U-LEAD з Європою». Тепер є можливість оплатити адміністративний збір через інтернет- банкінги різних банківських установ.
З метою інформаційної роботи у сферах звернень громадян та надання адміністративних послуг у засобах масової інформації оприлюднюються відповідні відомості:
1) на інформаційному інтернет - порталі Територіальної громади м. Вознесенська:
10.01.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за 2019 рік,
18.03.2020р. – інформація про онлайн послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань,
10.04.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за І квартал 2020р.,
23.06.2020 – інформація про зміни у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
2) в міській газеті «Новини Вознесенська: день за днем» від 22.01.2020р. №4 (1581) – графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради.
За звітний період підготовлені наступні документи:
1) графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради, затверджений розпорядженням міського голови від 15.01.2020 року №14-р;
2) положення про відділ надання адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №134;
3) положення про відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №135;
4) перелік адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську, затверджений рішенням Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2;
5) розпорядження міського голови від 19.05.2020 № 56-р «Про реалізацію комплексної послуги єМалятко у Центрі».
З метою забезпечення реалізації експериментального проекту єМалятко у Центрі 02.06.2020 року підписане узгоджене рішення про співробітництво між Виконавчим комітетом Вознесенської міської ради та Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Одеса).
В даний час здійснюються заходи з впровадження комплексної послуги єМалятко у Центрі.
У Центрі приділяється увага щодо підвищення кваліфікації працівників, постійно проводяться навчальні заходи.
Так, працівники Центру у І півріччі 2020р. брали участь в наступних навчаннях:
1)19.02.2020 р. - в онлайн – конференції на тему: «Законодавчі новели та перспективи у сферах нотаріату та державної реєстрації. Здійснення контролю у зазначених сферах» (організатор : Міністерство юстиції України з партнерами ЄС «Право – Justice»);
2)28.02.2020 - у вебінарі на тему: «Як Україна відкриватиме кінцевих бенефіціарних власників» (організатор : Міністерство юстиції України та робоча група «До 100% вірно»).
3)01.04.2020 – онлайн – вебинар «Як адаптуватися до нових умов роботи» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
4)15.04.2020 – онлайн – вебинар «Адміністративні послуги у Центрі: реєстрація місця проживання» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
5)24.04.2020 – онлайн – вебинар «Складний клієнт. Ефективна комунікація» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
6)29.04.2020 – онлайн – вебинар «Автоматизація реєстрації місця проживання:
практика 4 міст» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
7)04.05.2020 – онлайн – вебинар «Актуальні питання державної реєстрації бізнесу – 2020» (організатор : Міністерство юстиції України);
8)06.05.2020 – онлайн – вебинар «Як запобігти емоційному вигоранню» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
9)12.05.2020 – онлайн – вебинар «Контроль у сфері державної реєстрації»
(організатор : Міністерство юстиції України);
10)13.05.2020 – онлайн – вебинар «Персональні дані: обробка та захист у Центрі» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
11)20.05.2020 – онлайн – вебинар «єМалятко у Центрі: запитання та відповіді» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
12)03.06.2020 – онлайн – вебинар «Зміни до правил реєстрації місця проживання» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
13)18-19.06.2020– онлайн – вебинар «Актуальні роз’яснення у сфері державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності» (організатор – Миколаївський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій».
Також протягом звітного періоду проводилися внутрішні навчальні заходи щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та впровадження надання нових адміністративних послуг.
В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку адміністративних послуг та підвищенням якості обслуговування суб’єктів звернень.
Управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради
Дата публікації: 15.07.2020
0
612