Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за І квартал 2020 року
Для якісного надання адміністративних послуг громадянамміста Вознесенська функціонує Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр).
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
У Центрі надаються 232 адміністративні послуги відповідно до рішення Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м.Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Також за графіком у приміщенні Центру надають консультації суб’єкти надання адміністративних послуг: представники Вознесенського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області, Вознесенської міськрайонної філії Миколаївського обласного центру зайнятості, Вознесенського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області (під час впровадження карантину прийом громадян зазначеними суб’єктами надання адміністративних послуг тимчасово призупинений).
Протягом І кварталу 2020р. надано 6405 адміністративних послуг, що на 42% більше відповідно до аналогічного періоду 2019р. (див. Таблиця 1).
Таблиця 1
Кількість наданих адміністративних послуг за І квартал 2020р.
.
№ п/п | Адміністративні послуги |
Кількість наданих адміністративних послуг за
І квартал
2020р.
|
Кількість наданих адміністративних послуг за
І квартал
2019р.*
|
%
(І квартал 2020р. до
І кварталу
2019р.)
|
1 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | 2246 | 1229 | 183 |
2 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців | 332 | 420 | 79 |
3 | Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання | 1485 | 1918 | 77 |
4 | Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади | 2342 | 936 |
в 2,5р.
більше
|
Х | Всього | 6405 | 4503 | 142 |
*показники І кварталу 2019р. відкориговані (без врахування показникащодо надання консультацій).
З початку року працівниками Центру надано 5007 консультацій суб’єктам звернень.
За звітний період складено 41постанову про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, що на 51% менше у порівнянні заналогічнимперіодом минулого року (84).
ЗаІ квартал 2020 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр175 звернень, що на 15% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (152) (див. Таблиця 2).
Таблиця 2
Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за І квартал 2020р.
№ п/п | Звернення |
Кількість звернень за
І квартал
2020р.
|
Кількість звернень за
І квартал
2019р.
|
%
(І квартал 2020р. до
І кварталу
2019р.)
|
1 | Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо | 108 | 81 | 133 |
2 | Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників | 26 | 36 | 72 |
3 | Звернення через Урядову гарячу лінію | 22 | 29 | 76 |
4 | Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації | 19 | 6 | в 3 р. більше |
Х | Всього | 175 | 152 | 115 |
Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.
Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. ЗаІ квартал 2020р. до Центру надійшло 2015 вхідних документів – 36 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 1735 вихідних документів, що складає 58 % від всіх вихідних документів відвиконавчих органів Вознесенської міської ради.
У Центрістворено робоче місцев зоні очікуваннядля відвідувачів (комп’ютер та принтер) в рамках реалізації заходівПрограми «U-LEAD з Європою». Тепер є можливість оплатити адміністративний збір через інтернет- банкінги різних банківських установ.
З метоюінформаційноїроботи у сферах звернень громадян танадання адміністративних послугу засобах масової інформації оприлюднюються відповідні відомості:
1) на інформаційному інтернет - порталі Територіальної громади м. Вознесенська:
10.01.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за 2019рік,
18.03.2020р. – інформація про онлайн послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
2) в міській газеті «Новини Вознесенська: день за днем» від 22.01.2020р. №4 (1581) – графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради.
За звітний період підготовлені наступні документи:
1) графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради, затверджений розпорядженнямміського головивід 15.01.2020 року №14-р;
2) положення про відділ надання адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №134;
3)положення про відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №135;
4)перелік адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську , затверджений рішенням Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2.
З метою підвищення кваліфікації працівників Центру постійно проводяться навчальні заходи.
Так, державні реєстратори управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради брали участь у І кварталі 2020р. внаступних навчаннях:
- 19.02.2020 р. -в онлайн – конференції на тему: «Законодавчі новели та перспективи у сферах нотаріату та державної реєстрації. Здійснення контролю у зазначених сферах» (організатор : Міністерство юстиції України з партнерами ЄС «Право – Justice»);
- 28.02.2020 -у вебінарі на тему: «Як Україна відкриватиме кінцевих бенефіціарних власників» (організатор : Міністерство юстиції України та робоча група «До 100% вірно»).
Також протягом звітного періоду проводилисявнутрішні навчальні заходи щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві тавпровадження надання нових адміністративних послуг.
В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку адміністративних послуг та підвищенням якості обслуговування суб’єктів звернень.
Управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради