Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за 2019 р.
Для якісного надання адміністративних послуг громадянам міста Вознесенська функціонує Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр).
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Графік роботи Центру:
Понеділок з 08.00 год. до 20.00 год.
Вівторок, середа, четвер з 8.00 до 17.00 год.
П'ятниця з 08.00 год. до 16.00 год.
Без перерви на обід.
Вихідні дні: субота, неділя.
Час прийому суб'єктів звернення:
Понеділок з 8.00 до 20.00 год.
Вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 8.00 до 15.00 год.
Без перерви на обід.
Вихідні: субота та неділя.
У Центрі надаються 172 адміністративних послуг згідно з рішенням Вознесенської міської ради від 19.04.2019р. №15 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет-порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.
Протягом 2019 р. надано 31127 адміністративних послуг, що на 7% більше відповідно до 2018 р. (див. Таблиця 1).
Таблиця 1
Кількість наданих адміністративних послуг за 2019р.
№ п/п | Адміністративні послуги | Кількість наданих адміністративних послуг за 2019р. | Кількість наданих адміністративних послуг за 2018р. | % (2019р. до 2018р.) |
1 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | 7185 | 7612 | 94,4 |
2 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців | 2089 | 2081 | 100,4 |
3 | Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання | 18236 | 15866 | 115 |
4 | Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади | 3617 | 3433 | 105 |
Х | Всього | 31127 | 28992 | 107 |
Найбільш затребуваними послугами залишаються послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання – 59% від всіх послуг.
Протягом 2019 р прийнято 853 електронних звернень у сфері надання адміністративних послуг, що на 24% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (1117).
За звітний період складено 324 постанов про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, за пошкодження або втрату паспорта громадянина України, що на 37% менше у порівнянні заналогічним періодом минулого року (514).
За 2019 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 682 звернення, що на 23% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (886) (див. Таблиця 2).
Таблиця 2
Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за 2019р.
№ п/п | Звернення | Кількість звернень за 2019р. | Кількість звернень за 2018р. | % (2019р. до 2018р.) |
1 | Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо | 372 | 519 | 72 |
2 | Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників | 176 | 219 | 80 |
3 | Звернення через Урядову гарячу лінію | 93 | 97 | 96 |
4 | Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації | 41 | 51 | 80 |
Х | Всього | 682 | 886 | 77 |
Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.
Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За 2019 р. до Центру надійшло 5539 вхідних документів – 31 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 11533 вихідних документів, що складає 72 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.
Протягом 2019 р. виконувалися заходи з виконання технічних завдань за Програмою «U-LEAD з Європою» з питання модернізації Центру.
Проведений поточний ремонт приміщень Центру за рахунок міського бюджету за рахунок міського бюджету у сумі 127,0 тис.грн., а саме:
- ремонт туалету під потреби осіб з інвалідністю;
- встановлено пандус всередині Центру (між двома залами);
- здійснені інші ремонтні роботи приміщеньЦентру.
За рахунок Програми«U-LEAD з Європою» у сумі14954 Євро здійснено матеріально - технічне забезпечення Центру (10 комп’ютерів та 7 пристроїв для друкування (3 в 1), електронна черга, меблі для працівників Центру та архівної кімнати, інформаційні стенди).
Здійснено роботу з оновлення документів, які регламентують діяльність Центру в рамках виконання технічних завдань Програми «U-LEAD з Європою».
За звітний період прийняті наступні документи:
- рішення Вознесенської міської ради від 22 березня 2019 року № 4 «Про затвердження Концепції з модернізації та розвитку Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»;
- рішення Вознесенської міської ради від 19 квітня 2019 № 13 «Про внесення змін до Положення про Центр надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»;
- рішення Вознесенської міської ради від 19 квітня 2019 № 14 «Про внесення змін до Регламенту Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»;
- рішення Вознесенської міської ради від19 квітня 2019 № 15«Про внесення змін до
Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»
- розпорядження міського голови від 11.05.2019 № 50-р «Про організацію роботи з інформування і залучення населення та застосування гендерно-орієнтовного підходу при створенні належного Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську».
- рішення виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12 липня 2019 р. № 288 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську».
- розпорядження міського голови від 13 вересня 2019 № 92-р «Про затвердження Гендерного паспорта Територіальної громади міста Вознесенська».
Проведені навчальні заходи у рамках реалізації зазначеної вище Програми, в яких взяли участь вище керівництво, працівники Центру, суб’єкти надання адміністративних послуг, депутати Вознесенської міської ради (за узгодженням) та представники громадських організації (за узгодженням) за наступними темами:
- Роль органів місцевого самоврядування в обслуговуванні громади, реалізації власних та делегованих повноважень у сфері надання адміністративних послуг;
- Адміністративні послуги: типові проблеми, належна організації їх надання;
- Порядок надання адміністративних послуг, насамперед базових, і параметри якості послуг;
- Ділова етика та взаємодія з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг;
- Знання та навички щодо окремих адміністративних послуг та їх груп (реєстрація місця проживання, адміністративні послуги у сфері соціального захисту населення, реєстрація нерухомого майна, реєстрація суб’єктів господарювання: юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, повідомлення та дозволи у будівельній сфері, реєстрація ділянок та видача відомостей з ДЗК).
Крім зазначених вище навчальних заходів працівники Центру у рамках підвищенняпрофесійного рівня брали участь у тренінгах Миколаївського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій занаступними темами:
- Стратегія поведінки в конфліктних ситуаціях та подолання стресової ситуації (24.04.2019р.);
- Правові засади та практичні аспекти запобігання корупції (15.05.2019р.);
- Правові аспекти реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи та введення реєстру територіальних громад (27.11.2019р.).
Меморандумом визначені наступні цілі:
сприяння процесу децентралізації, розвитку спроможності територіальних громад, за допомогою створення, вдосконалення та дотримання стандартів центрів надання адміністративних послуг;
обмін досвідом діяльності центрів надання адміністративних послуг;
розвиток системи професійної підготовки та підвищення кваліфікації персоналу центрів надання адміністративних послуг;
сприяння розвитку громадських ініціатив, залученню громадськості до моніторингу діяльності центрів надання адміністративних послуг;
сприяння налагодженню конструктивної та ефективної взаємодії між всіма учасниками системи надання адміністративних послуг.
Громадська організація «Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних послугу у рамках проєкту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується німецькою компанією GIZ, улистопаді - грудні 2019р. проводила серії онлайн-консультацій для представників Центрів надання адміністративних послуг (за допомогою відеоконференц-зв'язку та Facebook).
Так, представники Центру взяли участь в наступних онлайн – трансляціях:
- 20.11.2019 з представниками ДМС України з питанняреєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;
- 27.11.2019 з представниками Державної регуляторної служби України з питання складання адміністративних протоколів за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг та законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності;
- 04.12.2019 з представниками Міністерства цифрової трансформації України та Офісу реформи адміністративних послуг з питань розвитку публічних послуг у контексті цифрової трансформації;
- 11.12.2019з представниками Міністерства юстиції України та Державного підприємства «Національні інформаційні системи» з питання надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації на нерухоме майно.
Крім цього, 28-29 листопада2019 у м.Харкові представник Центру взяв участь у засіданні Секції Асоціації міст України(далі – АМУ) з питань адміністративних послуг в рамках проекту USAD «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)». Учасники Секції АМУ також ознайомилися з роботою Харківського регіонального центру надання адміністративних послуг з метою впровадження досвіду Харкова у своїх громадах.
Також з метою підвищення кваліфікації працівників Центру протягом звітного періоду проводилисявнутрішні навчальні заходи щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві тавпровадження надання нових адміністративних послуг.
Загалом у Центрі створені доступні і зручні умови для надання адміністративних послуг для суб’єктів звернень.
Працівники Центру й надалі будуть вдосконалювати свою роботу у сфері надання адміністративних послуг, враховувати потреби суб’єктів звернень та прислухатись до побажань і зауважень від відвідувачів (суб’єктів звернень).
Управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради