Актив Вознесенської ОТГ вчився застосовувати ненасильницьку комунікацію в антикризових ситуаціях
Про застосування методу ненасильницької комунікації та правильного реагування в кризових ситуаціях говорили 8 листопада Юлія Почебут, радниця з питань комунікації Миколаївського Центру розвитку місцевого самоврядування Програми «U-LEAD з Європою» разом із активом Вознесенської міської ради.
«Ми розглядаємо на практиці реальні кризові ситуації, проводимо антикризовий аудит, визначивши вірогідні потенційні загрози та їхній вплив на вирішення проблеми, практикуємо алгоритми написання кризових заяв та обговорюємо як ефективно комунікувати з населенням та ЗМІ під час виникнення подібних ситуацій. Найбільша помилка, яку часто допускають люди, - це відмовчування та ігнорування проблеми. Акцентую увагу, що завжди потрібно бути відкритими, проявляти емпатію та йти на контакт», - коментує радниця з питань комунікації Юлія Почебут.
У вирішенні кризових ситуацій, під час роботи з «важкими розмовами», експерти з комунікацій та психологи радять застосовувати метод ненасильницької комунікації, що полягає у концентрації на позитиві та підтримці.
«Конфлікти відбуваються на основі негативних емоцій, що служать своєрідною захисною реакцією. Щоб запобігти агресії та налагодити контакт, потрібно дати людині хоча б 10 хвилин висловитися, не критикуючи і не коментуючи ситуацію, та обійтися без порад. Коли людина у розмові проговорює свої емоції, то позбавляється стресу і сама визначає для себе кращий варіант вирішення проблеми», - додала Юлія Почебут.
Текст - Укрінформ, Миколаївський ЦРМС
«Ми розглядаємо на практиці реальні кризові ситуації, проводимо антикризовий аудит, визначивши вірогідні потенційні загрози та їхній вплив на вирішення проблеми, практикуємо алгоритми написання кризових заяв та обговорюємо як ефективно комунікувати з населенням та ЗМІ під час виникнення подібних ситуацій. Найбільша помилка, яку часто допускають люди, - це відмовчування та ігнорування проблеми. Акцентую увагу, що завжди потрібно бути відкритими, проявляти емпатію та йти на контакт», - коментує радниця з питань комунікації Юлія Почебут.
У вирішенні кризових ситуацій, під час роботи з «важкими розмовами», експерти з комунікацій та психологи радять застосовувати метод ненасильницької комунікації, що полягає у концентрації на позитиві та підтримці.
«Конфлікти відбуваються на основі негативних емоцій, що служать своєрідною захисною реакцією. Щоб запобігти агресії та налагодити контакт, потрібно дати людині хоча б 10 хвилин висловитися, не критикуючи і не коментуючи ситуацію, та обійтися без порад. Коли людина у розмові проговорює свої емоції, то позбавляється стресу і сама визначає для себе кращий варіант вирішення проблеми», - додала Юлія Почебут.
Текст - Укрінформ, Миколаївський ЦРМС
Дата публікації: 15.11.2019
0
607