Прилеглі до Вознесенська ОТГ збираються спільно розвивати туризм в регіоні
Як привернути увагу туристів до своєї громади? Що таке туристичний магніт і як його знайти? Чим може бути корисною сусідня громада в галузі туризму? Як кільком громадам допомогти одне одному розвинути туризм і не нашкодити при цьому?
Щоб допомогти знайти відповіді на всі ці питання, 12 листопада до Територіальної громади Вознесенська завітала експертка програми DOBRE в туристичній сфері Наталія Ключник. Мета її візиту – створити умови для співробітництва сусідніх громад щодо розвитку туризму. Такою подією зацікавились представники Мостівської, Кам’яномостівської, Бузької, Олександрівської, Доманівської, Прибужанівської та Вознесенської громад. Також на зустрічі були присутні представники громадських організацій «Сила села» та «Фабрика настрою».
Визначальною для розуміння навіщо взагалі туризм була фраза Наталії Ключник: «Туризм не повинен бути заради туризму. Через розвиток туризму ми стимулюємо розвиток малого та середнього бізнесу».
На зустрічі була приділена увага й зворотному боку масового туризму. Представниця Олександрівської ОТГ Наталія Озерянська поділилась негативним досвідом різкого збільшення потоку туристів до ОТГ. В її громаді є досить відоме туристичне місце – це Актовський каньон. Останнім часом величезний потік туристів туди спричинив невдоволення серед населення. Також страждає й унікальна екосистема місцини. Туристи приносять з собою багато сміття, шуму, створюють інші незручності для місцевих жителів. Люди виявились неготовими до туристичного буму.
Щоб цього не сталось слід врахувати якомога більшу кількість наслідків збільшення туристичного потоку. Від мандрівки повинні бути задоволені туристи, місцеві мешканці, місцевий бізнес. Крім того слід зберегти те, заради чого й приїздять туристи.
Щоб усе врахувати представники громадської організації «Фабрика настрою» вже сьогодні збирають усю наявну аналітичну інформацію про Вознесенську громаду в галузі туризму. Її засновник Віталій Возняк представив план роботи організації. Для цілісного розуміння того, що ми сьогодні маємо, лише знання про наявність туристичного місця вкрай мало. Слід розуміти, яку кількість туристів маємо сьогодні, яку хочемо бачити в майбутньому, скільки місто може реально прийняти і скільки туристів ще додатково слід буде забезпечити умовами для кількаденного перебування. Слід уявляти собі популярні маршрути туристів, де вони будуть харчуватись, чи можуть наші кафе й ресторани забезпечити потреби туристів.
Експертка з розвитку туризму запропонувала представникам ОТГ до наступної зустрічі зібрати аналітичну інформацію за наданою формою, спробувати скласти загальну стратегію ОТГ в туристичній сфері, визначити привабливі туристичні місця. Далі буде!
Щоб допомогти знайти відповіді на всі ці питання, 12 листопада до Територіальної громади Вознесенська завітала експертка програми DOBRE в туристичній сфері Наталія Ключник. Мета її візиту – створити умови для співробітництва сусідніх громад щодо розвитку туризму. Такою подією зацікавились представники Мостівської, Кам’яномостівської, Бузької, Олександрівської, Доманівської, Прибужанівської та Вознесенської громад. Також на зустрічі були присутні представники громадських організацій «Сила села» та «Фабрика настрою».
Визначальною для розуміння навіщо взагалі туризм була фраза Наталії Ключник: «Туризм не повинен бути заради туризму. Через розвиток туризму ми стимулюємо розвиток малого та середнього бізнесу».
На зустрічі була приділена увага й зворотному боку масового туризму. Представниця Олександрівської ОТГ Наталія Озерянська поділилась негативним досвідом різкого збільшення потоку туристів до ОТГ. В її громаді є досить відоме туристичне місце – це Актовський каньон. Останнім часом величезний потік туристів туди спричинив невдоволення серед населення. Також страждає й унікальна екосистема місцини. Туристи приносять з собою багато сміття, шуму, створюють інші незручності для місцевих жителів. Люди виявились неготовими до туристичного буму.
Щоб цього не сталось слід врахувати якомога більшу кількість наслідків збільшення туристичного потоку. Від мандрівки повинні бути задоволені туристи, місцеві мешканці, місцевий бізнес. Крім того слід зберегти те, заради чого й приїздять туристи.
Щоб усе врахувати представники громадської організації «Фабрика настрою» вже сьогодні збирають усю наявну аналітичну інформацію про Вознесенську громаду в галузі туризму. Її засновник Віталій Возняк представив план роботи організації. Для цілісного розуміння того, що ми сьогодні маємо, лише знання про наявність туристичного місця вкрай мало. Слід розуміти, яку кількість туристів маємо сьогодні, яку хочемо бачити в майбутньому, скільки місто може реально прийняти і скільки туристів ще додатково слід буде забезпечити умовами для кількаденного перебування. Слід уявляти собі популярні маршрути туристів, де вони будуть харчуватись, чи можуть наші кафе й ресторани забезпечити потреби туристів.
Експертка з розвитку туризму запропонувала представникам ОТГ до наступної зустрічі зібрати аналітичну інформацію за наданою формою, спробувати скласти загальну стратегію ОТГ в туристичній сфері, визначити привабливі туристичні місця. Далі буде!
Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
Дата публікації: 13.11.2019
0
1 361