Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за І квартал 2019 р.
Для якісного надання адміністративних послуг громадянам міста Вознесенська функціонує Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр).
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Графік роботи Центру:
Понеділок з 08.00 год. до 20.00 год.
Вівторок, середа, четвер з 8.00 до 17.00 год.
П'ятниця з 08.00 год. до 16.00 год.
Без перерви на обід.
Вихідні дні: субота, неділя.
Час прийому суб'єктів звернення:
Понеділок з 8.00 до 19.00 год.
Вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 8.00 до 15.00 год.
Без перерви на обід.
Вихідні: субота та неділя.
У Центрі надаються 156 адміністративних послуг згідно з рішенням Вознесенської міської ради від 17.08.2018 р. №14 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.
Протягом І кварталу 2019 р. надано 5911 адміністративних послуг, що на 9% менше відповідно до аналогічного періоду 2018 р. (див. Таблиця 1).
Таблиця 1
Кількість наданих адміністративних послуг за І квартал 2019р
№ п/п | Адміністративні послуги | Кількість наданих адміністративних послуг за І квартал 2019р. | Кількість наданих адміністративних послуг за І квартал 2018р. | % (І квартал 2019р. до І кварталу 2018р.) |
1 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | 1229 | 2860 | 43 |
2 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців | 513 | 635 | 81 |
3 | Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання | 3233 | 2584 | 125 |
4 | Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади | 936 | 392 | 239 |
Х | Всього | 5911 | 6471 | 91 |
Протягом І кварталу 2019 р прийнято 285 електронних звернень у сфері надання адміністративних послуг, що на 99% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (143).
За звітний період складено 84 постановпро адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, за пошкодження або втрату паспорта громадянина України, що на 32% менше у порівнянні заналогічнимперіодом минулого року (124).
За І квартал 2019 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр152 звернення, що на 46% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (282) (див. Таблиця 2).
Таблиця 2
Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за І квартал 2019р.
№ п/п | Звернення | Кількість звернень за І квартал 2019р. | Кількість звернень за І квартал 2018р. | % (І квартал 2019р. до І кварталу 2018р.) |
1 | Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо | 81 | 205 | 39 |
2 | Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників | 36 | 56 | 64 |
3 | Звернення через Урядову гарячу лінію | 29 | 10 | 290 |
4 | Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації | 6 | 11 | 55 |
Х | Всього | 152 | 282 | 54 |
Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.
Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За І квартал 2019 р. до Центру надійшло 1337 вхідних документів – 29 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 2407 вихідних документів, що складає 68 % від всіх вихідних документів відвиконавчих органів Вознесенської міської ради.
З метою інформаційної роботи у сферах звернень громадян танадання адміністративних послуг у засобах масової інформації оприлюднюються відповідні відомості:
1) на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська:
16.01.2019р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за 2018рік;
29.01.2019р. - роз’яснення законодавствапро товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю;
04.02.2019р. -роз’яснення законодавства у сфері звернень громадян;
2) в міській газеті «Новини Вознесенська: день за днем» від 16.01.2019р. №3 (1528) – графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради.
У І кварталі 2019р. змінений процес роботи відділу надання адміністративних послуг та відділу ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенська управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради. У зв’язку з цим, затверджені наступні документи:
Протягом І кварталу 2019 р. продовжувалася робота з виконання технічних завдань за Програмою «U-LEAD з Європою» з питання модернізації Центру.
У березні 2019 р. рішенням Вознесенської міської ради від 22.03.2017 р. №17 «Про затвердження змін до Програми соціально – економічного розвитку Територіальної громади м. Вознесенська на 2019 рік» передбачено 50,0 тис. грн. на продовження поточного ремонту приміщень Центру.
Планується у ІІ кварталі 2019 р.:
- провести ремонт туалету, у т.ч. для осіб з інвалідністю;
- облаштувати пандус всередині Центру (між двома залами);
- здійснити інші ремонтні роботи приміщень Центру.
Також ведеться робота з оновлення документів, які регламентують діяльність Центру в рамках виконання технічних завдань Програми «U-LEAD з Європою».
Так, у березні 2019 р. рішенням Вознесенської міської ради від 22.03.2019 №4 затверджено Концепцію з модернізації та розвитку Центру.
Розроблені проекти рішень Вознесенської міської ради, які будуть розглянуті та затвердження на сесії міської ради 19 квітня 2019р., а саме:
- Про внесення змін до Положення про Центр;
- Про внесення змін до Регламенту Центру;
- Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі.
Суб’єктами надання адміністративних послуг ведеться робота щодо оновлення інформаційних та технологічних карток відповідних адміністративних послуг.
Визначений перелік осіб для участі в навчальних заходах у рамках реалізації зазначеної вище Програми – вище керівництво, працівники Центру, суб’єкти надання адміністративних послуг, депутати Вознесенської міської ради (за узгодженням) та представники громадських організації (за узгодженням).
Заплановані заходи щодо встановлення меблів та комп’ютерної техніки у Центрі відповідно до плану приміщення із зонуванням робочих місць.
Заплановано дату відкриття Центру після модернізації - 05.07.2019 р.
Управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради