Робоча група зі стратегічного планування визначала бачення розвитку Вознесенської громади
1 квітня 2019 року робоча група зі стратегічного планування продовжила свою роботу. Вступний етап планування, а саме – діагностику, Вознесенська громада спільно з експертами Програми DOBREвже завершила. Відтепер розпочинається безпосередньо практична робота зі створення Стратегії.
На початку зустрічі експерти Андрій Кавунець та Радослав Шарлея трохи нагадали присутнім, з яких компонентів складається робота зі стратегічного планування. Загалом, розробка Стратегії займає близько 6-7 місяців, зустрічі з експертами в громаді відбуваються орієнтовно раз на місяць.
До цієї зустрічі було заплановано завершення етапу соціологічного дослідження щодо задоволеності проживання в громаді та ефективності дій місцевої влади http://voz.gov.ua/novini/1804-gromadskymy-aktyvistamy-provodytsia-opytuvannia-sered-naselennia.html. Але, у зв’язку з виборчим процесом, вознесенці неохоче йшли на діалог з громадськими активістами та відмовлялися заповнювати анкети. Тож станом на сьогодні етап соціологічного опитування досі не завершено. Офіційна презентація результатів цих досліджень відбудеться на травневій робочій зустрічі.
«Сьогодні головним завдання є обговорення та визначення вашою робочою групою бачення стратегічних та операційних цілей, тобто основних етапів розвитку Вознесенської територіальної громади. Між нашими зустрічами ви (ред. робоча група) розпочнете працювати над практичною частиною – напишете конкретні заходи по окремих напрямах та сферах. На наступній зустрічі, після спільного доопрацювання, затвердимо робочу версію плану заходів на найближчі 4 роки», - зауважили експерти Програми.
Учасники робочої групи пригадали SWOT-аналіз, який формували на етапі діагностики, та запропонували свої ідеї щодо бачення, куди має рухатися громада. До наступної зустрічі кожен має заповнити відповідні таблиці, в яких розпише на свій розсуд плани заходів та їх термін реалізації.
Через півроку після завершення розробки стратегічного документу, експерти приїдуть з дводенним моніторинговим візитом та проаналізують як виконується Стратегія.
Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю