Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за 2018р
Для якісного надання адміністративних послуг громадянам нашого міста функціонує Центр надання адміністративних послуг у м.Вознесенську (далі – Центр).
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Графік роботи Центру:
Понеділок з 08.00 год. до 20.00 год.
Вівторок, середа, четвер з 8.00 до 17.00 год.
П'ятниця з 08.00 год. до 16.00 год.
Без перерви на обід.
Вихідні дні: субота, неділя.
Час прийому суб'єктів звернення:
Понеділок з 8.00 до 19.00 год.
Вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 8.00 до 15.00 год.
Без перерви на обід.
Вихідні: субота та неділя.
У Центрі надаються 156 адміністративних послуг згідно з рішення Вознесенської міської ради від 17.08.2018р. №14 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.
Протягом 2018 р. надано 30554 адміністративних послуг, що на 11% більше відповідно до аналогічного періоду 2017р. (див. Таблиця 1).
Кількість наданих адміністративних послуг за 2018 рік.
№ п/п |
Адміністративні послуги |
Кількість наданих адміністративних послуг за 2018р. |
Кількість наданих адміністративних послуг за 2017р. |
% (2018р. до 2017р.) |
1 |
Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
9174 |
9855 |
93 |
2 |
Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців |
2081 |
3236 |
64 |
3 |
Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання |
15866 |
10713 |
148 |
4 |
Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади |
3433 |
3788 |
91 |
Х |
Всього |
30554 |
27592 |
111 |
Найбільш затребуваними послугами залишаються послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання – 52% від всіх послуг.
Протягом 2018р прийнято 1117 електронних звернень у сфері надання адміністративних послуг, що в 2 р. більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (501).
За звітний період складено 514 постанов про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, за пошкодження або втрату паспорта громадянина України, що на 11% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (579).
За 2018 рік надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 886 звернень, що на 19% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (див. Таблиця 2).
Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за 2018рік.
№ п/п |
Звернення |
Кількість звернень за 2018р. |
Кількість звернень за 2017р. |
% (2018р. до 2017р.) |
1 |
Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо |
519 |
775 |
67 |
2 |
Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників |
219 |
224 |
98 |
3 |
Звернення через Урядову гарячу лінію |
97 |
88 |
110 |
4 |
Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації |
51 |
5 * (Гаряча лінія Миколаївської обласної державної адміністрації почала працювати з жовтня 2017р.) |
в 10 р. більше |
Х |
Всього |
886 |
1092 |
81 |
Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.
З 01.01.2018р.у Центрі запроваджений електронний документообіг. За 2018р. до Центру надійшло 4852 вхідних документів – 27 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 11173 вихідних документів, що складає 72 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.
У травні 2018р. Центр надання адміністративних послуг у м. Вознесенську став учасником у Програмі «U-LEAD з Європою» з питання модернізації Центру. Проект передбачає фінансування з боку програми "U-LEAD з Європою" на матеріально – технічне забезпечення Центру.
Виконавчим комітетом Вознесенської міської ради у 2018р. зроблено поточний ремонт приміщень Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську у рамках реалізації зазначеної вище Програми з метою створення сприятливих, комфортних умов для суб’єктів звернень та суб’єктів надання адміністративних послуг, розширення площі Центру. Приміщення Центру збільшилось на 35,1 м2.
Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності працівників Центру щодо надання адміністративних послуг. Працівники Центру шляхом самоосвіти, а також участі у різних заходах підвищують свій професійний рівень. Так, працівники Центру брали участь у наступних заходах:
- у березні 2018р. у м. Миколаїв адміністратор Центру Юзик К.Р. - в інформаційній сесії - ознайомлення учасників з можливостями співпраці з Програмою «U-LEAD з Європою» у напрямі розвитку сфери надання муніципальних послуг, у тому числі забезпечення якісної роботи центрів надання адміністративних послуг;
- у квітні 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В. та начальник – державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних та фізичних осіб- підприємців Бойко І.І. - у тренінгу на тему: «Подолання конфліктів і стресів під час проходження публічної служби» у Миколаївському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій;
- у квітні 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В. - у 9-му семінарі з обміну досвідом для міст – партнерів та неурядових організацій з питання «Верховенство права в твоєму місті» за проектом Академії Фольке Бернадотта у м.Київ;
- у серпні 2018р. керуючий справами виконавчого комітету Вознесенської міської ради Сербенюк Н.М. та керівник Центру Лобаєвська О.В. - в інформаційному візиті за Програмою "U-LEAD з Європою" в частині створення Центрів надання адміністративних послуг у м.Южноукраїнськ;
- у вересні 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В., начальник відділу ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенська Мазур Н.О. – у тренінгу з верховенства права у публічному адмініструванні в рамках шведсько-українського проекту «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні» у м.Одеса;
- у жовтні 2018р. адміністратор Центру Ляхова Л.А. – у тренінгу на тему: «Подолання конфліктів і стресів під час проходження публічної служби» у Миколаївському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій;
- у жовтні 2018р. адміністратор Центру Алдошина Н.В. – у конференції на тему «Стан та перспективи формування системи надання адміністративних послуг. Децентралізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг» у м.Київ;
- у жовтні 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В. – у навчальному візиті на тему: «Досвід Одеси у впровадженні інтегрованих послуг» за сприянням Всеукраїнської Асоціації Міст України у м.Одеса;
- у листопаді 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В. – у тренінгу на тему: «Основи комунікаційних стратегій» в рамках Програми "U-LEAD з Європою" у м.Вознесенськ;
- у листопаді 2018р. начальник – державний реєстратор Соколенко Д.В. та державний реєстратор Пухтій С.М. відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – у тренінгу для юристів ОТГ, ОМСУ, землевпорядників та нотаріусів на тему: «Земельна просвіта» у м.Вознесенськ;
- у листопаді 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В., начальник – державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Соколенко Д.В., начальник відділу ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенська Мазур Н.О. – у регіональному форумі в межах реалізації Програми «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні» у м. Миколаїв;
- у листопаді 2018р. державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Крищко Є.О. – у семінарі на тему: «Організація надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації» у Миколаївському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій;
- у грудні 2018р. державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних та фізичних осіб- підприємців Юрченко І.М. - у семінарі на тему: «Організація надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації» у Миколаївському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій;
- у грудні 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В. – у практичному семінарі на тему: «Передові моделі ефективної організації роботи ЦНАПів в ОТГ» за сприянням Миколаївського Центру розвитку місцевого самоврядування у м.Миколаїв;
- у грудні 2018р. начальник – адміністратор Центру Болеховська В.І. - у тренінгу на тему: «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні» за проектом Академії Фольке Бернадотта у м.Київ;
- у грудні 2018р. державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних та фізичних осіб- підприємців Юрченко І.М. – у семінарі на тему: «Інтегрування ґендерного підходу в надання державних послуг у ЦНАП» у м.Київ»;
- у грудні 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В. – у семінарі – тренінгу на тему «Інтеграція нових послуг до компетенції центрів надання адміністративних послуг: виклики та шляхи подолання» за сприянням Центру політико – правових реформ із Одеським інститутом соціальних технологій у м.Одеса.
В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку послуг для суб’єктів звернень, підвищенням якості обслуговування.
Будемо вдячні за пропозиції щодо поліпшення роботи у Центрі.
Управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради