альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

До уваги споживачів, які мають пільги на оплату житлово -комунальних послуг

Звертаємо увагу на зміну порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг. З 1 жовтня 2019 року усі пільги монетизовані. Є дві форми монетизації: готівкова (коли кошти перераховуються безпосередньо споживачу і він самостійно оплачує послуги) і безготівкова (коли кошти перераховуються на індивідуальний обліковий запис споживача в АТ «Ощадбанк» і саме АТ «Ощадбанк» за відомостями надавачів послуг перераховує у комунальні підприємства на ім'я споживача пільгу). Тобто, в обох випадках кошти чітко прив'язані до конкретної людини. Розраховані управлінням соціального захисту населення суми пільг перераховуватимуться в АТ «Ощадбанк» для подальшого проведення розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика (безготівкова форма).
Пільговикам, які подали заяву до управління соціального захисту населення на отримання пільги готівкою, виплата буде здійснюватися в готівковій формі у зазначений в заяві спосіб (банк або пошта). У зв'язку з цим, платіж за послугу нараховується у повному обсязі без врахування знижки, яка надається пільговику. У разі отримання готівки пільговик має сплатити спожиті послуги повністю. Інші пільговики сплачують, як і раніше, частину платежу, а суму пільги за них перерахує надавачу послуг АТ «Ощадбанк» (за наявності даних про номер мобільного телефону пільговик отримає інформаційне повідомлення від банку про проведені платежі).
Враховуючи, що відповідний механізм запроваджується в Україні вперше, через неточності в даних з технічних причин можуть бути випадки не нарахування окремим особам суми пільг. У такому разі рекомендуємо звернутися до управління соціального захисту населення. Сума пільги у такому випадку буде донарахована в наступному місяці.
Про що слід пам’ятати?
У платіжках або повідомленнях про сплату спожитих комунальних послуг більше не буде вказана частка пільги. Там відображатиметься фактичний обсяг споживання. Хто отримує готівкову форму пільги, сплачує за квитанцією у повному розмірі. Хто отримує безготівкову форму – повинен сплачувати рахунок без пільгової частки.
Для безготівкової форми:
- Якщо ви оплатили певну послугу за кілька місяців (наприклад, за квартал), то у відомостях, які нададуть надавачі цих послуг до АТ «Ощадбанк», не буде відображена ваша поточна заборгованість (за попередній місяць). Відповідно, такому споживачу, АТ «Ощадбанк» не перерахує частку пільги. Вона вважатиметься зекономленою і буде накопичуватися в обліковому записі до закінчення опалювального сезону.
- Якщо ви до 10 числа за попередній місяць повністю оплатите рахунок за спожиту послугу, який надійде вам від надавача комунальної послуги, то у реєстрах, які надавачі передають до АТ «Ощадбанк» щомісяця, у вас також не буде відображена поточна заборгованість (за попередній місяць) і пільга також залишиться в обліковому записі до закінчення опалювального сезону.
- Таким чином, щоб АТ «Ощадбанк» щомісяця перераховував надавачам послуг вашу частку пільги, у реєстрах, які надавачі послуг надають до АТ «Ощадбанк», повинна міститися ваша поточна заборгованість (за попередній місяць).
- Якщо ви оплачуєте квитанцію до 10 числа, то також вираховуйте з неї частку пільги і оплачуйте в повному обсязі лише те, що використали понад норму. Тоді у реєстрі надавач послуг зазначить ваш борг за попередній місяць по пільзі, який і буде погашений АТ «Ощадбанк».
- Слід зауважити, що кошти, які акумулюються у ваших облікових записах АТ «Ощадбанк» можуть бути використані АТ «Ощадбанк» на погашення вказаної надавачами послуг заборгованості у будь-який місяць сезону.
- Варто знати, що тепер не існує чіткого розподілу пільгових коштів на конкретну послугу. Наприклад, усю місячну суму виділеної пільги (на світло, воду, тощо), можуть перерахувати за спожитий газ, якщо у цьому буде необхідність. Скажімо, у вас не буде боргу за інші спожиті послуги, але буде борг за газ, тоді його погасять цими коштами.
- Наголошуємо, що усі зекономлені кошти будуть збережені в облікових записах. Їх ви зможете забрати з 1 червня по 20 грудня 2020 року. Для цього слід буде звернутися із заявою до АТ «Ощадбанк» і надати реквізити картки, куди ці кошти вам перерахують. Ймовірно, їх зможуть автоматично перерахувати у разі, якщо у вас є рахунок в АТ «Ощадбанк».
- Перейти на готівкову форму пільги можна буде наступного року за заявою, яку слід подати до управління соціального захисту населення з 15 квітня до 15 травня 2020 року.
- На сайті АТ «Ощадбанк» створені особисті кабінети пільговиків, де можна прослідкувати рух своїх коштів.
Для готівкової форми:
- У разі, якщо ви не будете оплачувати рахунки за спожиті комунальні послуги і у вас виникне заборгованість станом на кінець сезону, то вас позбавлять права на готівкову форму і переведуть автоматично на безготівкову.
Звертаємо увагу отримувачів пільг та субсидій!
Щоб мати змогу слідкувати за рухом своїх коштів (пільги чи субсидії), будь ласка, реєструйтеся в особистих кабінетах на сайті АТ «Ощадбанк». Слід пам'ятати та розуміти, що зарахування пільги не залежить від вашої реєстрації в цьому кабінеті. Тобто, якщо ви не бажаєте реєструватися, то можете не реєструватися. Від цього пільга нікуди не зникне і її ніхто у вас не забере. Реєстрація в кабінеті дозволить відслідковувати рух ваших коштів, які за будь-яких обставин будуть перераховуватися на ці персональні облікові записи.
Варто також розуміти, що система нова і поки що проходить випробування. Якщо у вас виникають помилки при реєстрації, не варто панікувати і вважати, що вас позбавили пільги. Отже, якщо ви не змогли зареєструватися у вашому персональному кабінеті на сайті АТ «Ощадбанк», то слід повторити спробу пізніше, коли надавачі послуг передадуть до банку оновлені реєстри пільговиків. Якщо помилки все одно виникатимуть, то слід звернутися до управління соціального захисту населення для уточнення ваших персональних даних в картці пільговика, яка міститься у Єдиному Державному Автоматизованому Реєстрі Пільговиків (база ЄДАРП). Адже, відповідно до нових вимог, ця картка повинна містити вичерпну інформацію про всі документи пільговика та членів його родини (паспорти, коди, свідоцтва про народження дітей, тощо). Ці документи повинні бути чинними. Наприклад, є випадки, коли особа отримала ІД-картку і не повідомила про це управління соціального захисту населення. Відповідно, до банку надійдуть відомості про серію та номер старого і вже недійсного паспорта. Зрозуміло, що обліковий запис створено не буде, кошти перерахувати не зможуть. Відповідно і увійти до неіснуючого кабінету пільговик не зможе. Крім того, номер телефону, вказаний у картці, також повинен бути дійсним. Кому через вказані причини в АТ «Ощадбанк» не було автоматично створено обліковий запис і хто звернеться до управління з приводу уточнення інформації, пільга буде нарахована у наступному місяці за два місяці.
Велике прохання до дітей та онуків літніх людей, які не мають доступу до Інтернету! Зареєструйтеся на сайті АТ «Ощадбанк» від їхнього імені і допоможіть їм з роз'ясненням нового механізму оплати пільг, візьміть на себе функцію стеження за обігом коштів через ці особисті кабінети. Увага! Номер телефону, який ви вказуєте для входу у систему, повинен відповідати номеру телефону, який ви зазначали у заяві на пільги. Йде пряма прив'язка саме до номера телефону. Якщо вказані номери недійсні, або номер змінився, вам слід повідомити про це спеціалістів управління соціального захисту населення, щоб вони відкоригували вашу облікову картку. Посилання на сайт для реєстрації https://www.oschadbank.ua/ua/sd.

Управління соціального захисту населення
Вознесенської міської ради
скачать dle 12.0
Дата публікації: 22.11.2019 0 2 032
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно