До уваги громадян міста Вознесенська та Вознесенського району Миколаївської області!
У зв’язку з підтвердженням короновірусної хвороби (COVID-19) у працівників Вознесенського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області та на виконання рішення Вознесенського міського штабу з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації від 06.09.2020 (протокол № 10), з 14 вересня 2020 року сервісний центр працює в особливому режимі.
ПРИЙОМ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО ДЛЯ ВИРІШЕННЯ НЕВІДКЛАДНИХ ПИТАНЬ (ЗОКРЕМА, ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ВИПЛАТИ ДОПОМОГИ НА ПОХОВАННЯ).
З усіх питань пенсійного забезпечення, які виникатимуть у жителів міста Вознесенськ та Вознесенського району пропонуємо звертатись за телефонами «гарячих ліній» Головного управління:
+380686687809
+380502678424
+380930154679
(05134) 3 27 51
(05134) 3 21 14
або шляхом направлення звернень на:
- електронну адресу: post@mk.pfu.gov.ua;
- поштову адресу: 54020, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1.
Крім того, Ви можете скористатися онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України за посиланням: http://portal.pfu.gov.ua
подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
подати звернення (пропозицію тощо);
активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Більш детально про електронні сервіси дізнавайтесь за посиланнями:
Вебпортал ПФУ: https://portal.pfu.gov.ua/
Відеоінструкція користувача:
https://www.pfu.gov.ua/36071-instruktsiya-dlya-korystuvachiv-veb-portalu-elektronnyh-poslug-pensijnogo-fondu-ukrayiny-2/
ДОДАТКОВО ПОВІДОМЛЯЄМО, що відповідно до пп. 3, п. 2 Розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17.03.2020 з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
ПРО ПОДАЛЬШІ ЗМІНИ В РЕЖИМІ РОБОТИ СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ БУДЕ ПОВІДОМЛЕНО ДОДАТКОВО. ДЯКУЄМО ЗА РОЗУМІННЯ! БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ ТА ОТОЧУЮЧИХ!
ПРИЙОМ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО ДЛЯ ВИРІШЕННЯ НЕВІДКЛАДНИХ ПИТАНЬ (ЗОКРЕМА, ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ВИПЛАТИ ДОПОМОГИ НА ПОХОВАННЯ).
З усіх питань пенсійного забезпечення, які виникатимуть у жителів міста Вознесенськ та Вознесенського району пропонуємо звертатись за телефонами «гарячих ліній» Головного управління:
+380686687809
+380502678424
+380930154679
(05134) 3 27 51
(05134) 3 21 14
або шляхом направлення звернень на:
- електронну адресу: post@mk.pfu.gov.ua;
- поштову адресу: 54020, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1.
Крім того, Ви можете скористатися онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України за посиланням: http://portal.pfu.gov.ua
подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
подати звернення (пропозицію тощо);
активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Більш детально про електронні сервіси дізнавайтесь за посиланнями:
Вебпортал ПФУ: https://portal.pfu.gov.ua/
Відеоінструкція користувача:
https://www.pfu.gov.ua/36071-instruktsiya-dlya-korystuvachiv-veb-portalu-elektronnyh-poslug-pensijnogo-fondu-ukrayiny-2/
ДОДАТКОВО ПОВІДОМЛЯЄМО, що відповідно до пп. 3, п. 2 Розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17.03.2020 з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
ПРО ПОДАЛЬШІ ЗМІНИ В РЕЖИМІ РОБОТИ СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ БУДЕ ПОВІДОМЛЕНО ДОДАТКОВО. ДЯКУЄМО ЗА РОЗУМІННЯ! БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ ТА ОТОЧУЮЧИХ!
Дата публікації: 15.09.2020
0
875