Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за 9 місяців 2020 року
Для якісного надання адміністративних послуг громадянам міста Вознесенська функціонує Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр).
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
У Центрі надаються 232 адміністративні послуги відповідно до рішення Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м.Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Протягом 9 місяців 2020р. надано 23886 адміністративних послуг, що на 14% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (20931) (див. Таблиця 1).
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
У Центрі надаються 232 адміністративні послуги відповідно до рішення Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м.Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Протягом 9 місяців 2020р. надано 23886 адміністративних послуг, що на 14% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (20931) (див. Таблиця 1).
Таблиця 1
Кількість наданих адміністративних послуг за 9 місяців 2020 року
№ п/п | Адміністративні послуги |
Кількість наданих адміністративних послуг за
9 місяців 2020р.
|
Кількість наданих адміністративних послуг за
9 місяців
2019р.*
|
%
(9 місяців 2020р. до
9 місяців
2019р.)
|
1 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | 5534 | 5230 | 106 |
2 | Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців | 1016 | 1272 | 80 |
3 | Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання | 9100 | 11676 | 78 |
4 | Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади | 8236 | 2753 |
в 3р.
більше
|
Х | Всього | 23886 | 20931 | 114 |
*показники 9 місяців 2019р. відкориговані (без врахування показника щодо надання консультацій).
За звітний період складено 140 постанов про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, що на 45% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (255).
За 9 місяців 2020 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 559 звернення, що на 11% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (628) (див. Таблиця 2).
За звітний період складено 140 постанов про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, що на 45% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (255).
За 9 місяців 2020 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 559 звернення, що на 11% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (628) (див. Таблиця 2).
Таблиця 2
Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за 9 місяців 2020 року
№ п/п | Звернення |
Кількість звернень за
9 місяців
2020р.
|
Кількість звернень за
9 місяців
2019р.
|
%
(9 місяців 2020р. до
9 місяців
2019р.)
|
1 | Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо | 370 | 374 | 99 |
2 | Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників | 38 | 148 | 26 |
3 | Звернення через Урядову гарячу лінію | 77 | 76 | 101 |
4 | Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації | 74 | 30 | в 2 р. більше |
Х | Всього | 559 | 628 | 89 |
Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.
Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За 9 місяців 2020р. до Центру надійшло 9251 вхідних документів – 50 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 8339 вихідних документів, що складає 69 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.
У Центрі створено робоче місце в зоні очікування для відвідувачів (комп’ютер та принтер) в рамках реалізації заходів Програми «U-LEAD з Європою». Тепер є можливість оплатити адміністративний збір через інтернет- банкінги різних банківських установ.
З метою інформаційної роботи у сферах звернень громадян та надання адміністративних послуг у засобах масової інформації оприлюднюються відповідні відомості:
1) на інформаційному інтернет - порталі Територіальної громади м. Вознесенська:
10.01.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за 2019 рік,
18.03.2020р. – інформація про онлайн послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань,
10.04.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за І квартал 2020р.,
23.06.2020 – інформація про зміни у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
15.07.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за І півріччя 2020р.;
2) в міській газеті «Новини Вознесенська: день за днем» від 22.01.2020р. №4 (1581) – графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради.
За звітний період підготовлені наступні документи:
1) графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради, затверджений розпорядженням міського голови від 15.01.2020 року №14-р;
2) положення про відділ надання адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №134;
3) положення про відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №135;
4) перелік адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську, затверджений рішенням Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2;
5) розпорядження міського голови від 19.05.2020 № 56-р «Про реалізацію комплексної послуги єМалятко у Центрі»;
6) положення про відділ реєстру Територіальної громади міста Вознесенська апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 31.08.2020 №348;
7) порядок організації та проведення особистого прийому громадян вищим керівництвом Вознесенської міської ради, затверджений розпорядженням міського голови від 29.09.2020 №102-р.
З метою забезпечення реалізації експериментального проекту єМалятко у Центрі 02.06.2020 року підписане узгоджене рішення про співробітництво між Виконавчим комітетом Вознесенської міської ради та Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Одеса).
В даний час розглядаються питання щодо впровадження з 2021 року адміністративних послуг у соціальній сфері через віддалене робоче місце Центру.
У Центрі приділяється увага щодо підвищення кваліфікації працівників, постійно проводяться навчальні заходи.
Так, працівники Центру у лютому - вересні 2020р. брали участь в наступних навчаннях:
1) 19.02.2020 р. - в онлайн – конференції на тему: «Законодавчі новели та перспективи у сферах нотаріату та державної реєстрації. Здійснення контролю у зазначених сферах» (організатор : Міністерство юстиції України з партнерами ЄС «Право – Justice»);
2) 28.02.2020 - у вебінарі на тему: «Як Україна відкриватиме кінцевих бенефіціарних власників» (організатор : Міністерство юстиції України та робоча група «До 100% вірно»);
3) 01.04.2020 – онлайн – вебинарі «Як адаптуватися до нових умов роботи» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
4) 15.04.2020 – онлайн – вебинарі «Адміністративні послуги у Центрі: реєстрація місця проживання» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
5) 24.04.2020 – онлайн – вебинарі «Складний клієнт. Ефективна комунікація» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
6) 29.04.2020 – онлайн – вебинарі «Автоматизація реєстрації місця проживання:
практика 4 міст» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
7) 04.05.2020 – онлайн – вебинар «Актуальні питання державної реєстрації бізнесу – 2020» (організатор : Міністерство юстиції України);
8) 06.05.2020 – онлайн – вебинарі «Як запобігти емоційному вигоранню» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
9) 12.05.2020 – онлайн – вебинарі «Контроль у сфері державної реєстрації»
(організатор : Міністерство юстиції України);
10) 13.05.2020 – онлайн – вебинарі «Персональні дані: обробка та захист у Центрі» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
11) 20.05.2020 – онлайн – вебинарі «єМалятко у Центрі: запитання та відповіді» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
12) 03.06.2020 – онлайн – вебинарі «Зміни до правил реєстрації місця проживання» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
13) 10.06.2020 – онлайн – вебинарі «Як робити менше, а досягати більше: поради для ефективної роботи» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
14) 17.06.2020 – онлайн – вебинарі «Інформаційна безпека співробітників ЦНАП» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
15) 18-19.06.2020 – онлайн – вебинарі «Актуальні роз’яснення у сфері державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності» (організатор – Миколаївський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій»;
16) 24.06.2020 – онлайн – вебинарі «Адмінпослуги , що надаються Службою у справах дітей та сім’ї» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
17) 01.07.2020 – онлайн – вебинарі «Адмінпослуги соціального характеру» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
18) 03.07.2020 – онлайн – семінарі з питання розгляду проблемних питань державної реєстрації нерухомого майна та юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (організатор – Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса));
19) 08.07.2020 – онлайн – вебинарі «Як захистити себе від стресу» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
20) 13.07.2020 – онлайн – семінарі з питання протидії рейдерству у сфері державної реєстрації бізнесу (організатор : Міністерство юстиції України);
21) 15.07.2020 – онлайн – вебинарі «Адмінпослуги соціального характеру» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
22) 22.07.2020 – онлайн – вебинарі «Робота ЦНАП під час та після карантину» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
23) 28.07.2020 – онлайн – семінарі з питання впровадження оновленого програмного забезпечення ЄДР (організатор – Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса));
24) 29.07.2020– онлайн – вебинарі «Як користуватися застосунком Дія у ЦНАП» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
25) 29.07.2020 – конференції-обговоренні в режимі «питання – відповідь» щодо Наказу Міністерства юстиції України про впровадження оновленого програмного забезпечення ЄДР (організатор : Міністерство юстиції України);
26) 05.08.2020 – онлайн – вебинарі «Стрес. Питання/відповіді з психологом» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
27) 11-12.08.2020 – онлайн – вебинарі «Організація роботи зі зверненнями громадян. Доступ до публічної інформації» (організатор – Миколаївський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій»;
28) 12.08.2020– онлайн – вебинарі «Адмінпослуги соціального характеру» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
29) 14.08.2020 – онлайн – семінарі – тренінгу з питання формування єдиної практики застосування положень законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (організатор – Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса));
30) 19.08.2020 – онлайн – вебинарі «Адмінпослуги соціального характеру» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
31) 23.09.2020 –- онлайн – вебинарі «Трансформація ЦНАП РДА: як зробити процес безболісним» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
32) 26.08.2020 – онлайн – вебинарі «Адмінпослуги соціального характеру чере ЦНАП: підбиття підсумків» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
33) 09.09.2020 – онлайн – вебинарі «Чи можна зупинити торнадо? Нестандартні клієнти у ЦНАП» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
34) 16.09.2020 – онлайн – вебинарі «Мережа ЦНАП:согодні, завтра, у майбутньому» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
35) 23.09.2020 – онлайн – вебинарі «Трансформація ЦНАП РДА: як зробити процес безболісним» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
36) 30.09.2020 – онлайн – вебинарі «Трансформація ЦНАП РДА :успішні практики» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України).
Також протягом звітного періоду проводилися внутрішні навчальні заходи щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та впровадження надання нових адміністративних послуг.
В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку адміністративних послуг та підвищенням якості обслуговування суб’єктів звернень.
Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За 9 місяців 2020р. до Центру надійшло 9251 вхідних документів – 50 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 8339 вихідних документів, що складає 69 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.
У Центрі створено робоче місце в зоні очікування для відвідувачів (комп’ютер та принтер) в рамках реалізації заходів Програми «U-LEAD з Європою». Тепер є можливість оплатити адміністративний збір через інтернет- банкінги різних банківських установ.
З метою інформаційної роботи у сферах звернень громадян та надання адміністративних послуг у засобах масової інформації оприлюднюються відповідні відомості:
1) на інформаційному інтернет - порталі Територіальної громади м. Вознесенська:
10.01.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за 2019 рік,
18.03.2020р. – інформація про онлайн послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань,
10.04.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за І квартал 2020р.,
23.06.2020 – інформація про зміни у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
15.07.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за І півріччя 2020р.;
2) в міській газеті «Новини Вознесенська: день за днем» від 22.01.2020р. №4 (1581) – графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради.
За звітний період підготовлені наступні документи:
1) графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради, затверджений розпорядженням міського голови від 15.01.2020 року №14-р;
2) положення про відділ надання адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №134;
3) положення про відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №135;
4) перелік адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську, затверджений рішенням Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2;
5) розпорядження міського голови від 19.05.2020 № 56-р «Про реалізацію комплексної послуги єМалятко у Центрі»;
6) положення про відділ реєстру Територіальної громади міста Вознесенська апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 31.08.2020 №348;
7) порядок організації та проведення особистого прийому громадян вищим керівництвом Вознесенської міської ради, затверджений розпорядженням міського голови від 29.09.2020 №102-р.
З метою забезпечення реалізації експериментального проекту єМалятко у Центрі 02.06.2020 року підписане узгоджене рішення про співробітництво між Виконавчим комітетом Вознесенської міської ради та Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Одеса).
В даний час розглядаються питання щодо впровадження з 2021 року адміністративних послуг у соціальній сфері через віддалене робоче місце Центру.
У Центрі приділяється увага щодо підвищення кваліфікації працівників, постійно проводяться навчальні заходи.
Так, працівники Центру у лютому - вересні 2020р. брали участь в наступних навчаннях:
1) 19.02.2020 р. - в онлайн – конференції на тему: «Законодавчі новели та перспективи у сферах нотаріату та державної реєстрації. Здійснення контролю у зазначених сферах» (організатор : Міністерство юстиції України з партнерами ЄС «Право – Justice»);
2) 28.02.2020 - у вебінарі на тему: «Як Україна відкриватиме кінцевих бенефіціарних власників» (організатор : Міністерство юстиції України та робоча група «До 100% вірно»);
3) 01.04.2020 – онлайн – вебинарі «Як адаптуватися до нових умов роботи» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
4) 15.04.2020 – онлайн – вебинарі «Адміністративні послуги у Центрі: реєстрація місця проживання» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
5) 24.04.2020 – онлайн – вебинарі «Складний клієнт. Ефективна комунікація» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
6) 29.04.2020 – онлайн – вебинарі «Автоматизація реєстрації місця проживання:
практика 4 міст» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
7) 04.05.2020 – онлайн – вебинар «Актуальні питання державної реєстрації бізнесу – 2020» (організатор : Міністерство юстиції України);
8) 06.05.2020 – онлайн – вебинарі «Як запобігти емоційному вигоранню» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
9) 12.05.2020 – онлайн – вебинарі «Контроль у сфері державної реєстрації»
(організатор : Міністерство юстиції України);
10) 13.05.2020 – онлайн – вебинарі «Персональні дані: обробка та захист у Центрі» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
11) 20.05.2020 – онлайн – вебинарі «єМалятко у Центрі: запитання та відповіді» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
12) 03.06.2020 – онлайн – вебинарі «Зміни до правил реєстрації місця проживання» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
13) 10.06.2020 – онлайн – вебинарі «Як робити менше, а досягати більше: поради для ефективної роботи» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
14) 17.06.2020 – онлайн – вебинарі «Інформаційна безпека співробітників ЦНАП» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
15) 18-19.06.2020 – онлайн – вебинарі «Актуальні роз’яснення у сфері державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності» (організатор – Миколаївський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій»;
16) 24.06.2020 – онлайн – вебинарі «Адмінпослуги , що надаються Службою у справах дітей та сім’ї» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
17) 01.07.2020 – онлайн – вебинарі «Адмінпослуги соціального характеру» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
18) 03.07.2020 – онлайн – семінарі з питання розгляду проблемних питань державної реєстрації нерухомого майна та юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (організатор – Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса));
19) 08.07.2020 – онлайн – вебинарі «Як захистити себе від стресу» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
20) 13.07.2020 – онлайн – семінарі з питання протидії рейдерству у сфері державної реєстрації бізнесу (організатор : Міністерство юстиції України);
21) 15.07.2020 – онлайн – вебинарі «Адмінпослуги соціального характеру» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
22) 22.07.2020 – онлайн – вебинарі «Робота ЦНАП під час та після карантину» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
23) 28.07.2020 – онлайн – семінарі з питання впровадження оновленого програмного забезпечення ЄДР (організатор – Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса));
24) 29.07.2020– онлайн – вебинарі «Як користуватися застосунком Дія у ЦНАП» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
25) 29.07.2020 – конференції-обговоренні в режимі «питання – відповідь» щодо Наказу Міністерства юстиції України про впровадження оновленого програмного забезпечення ЄДР (організатор : Міністерство юстиції України);
26) 05.08.2020 – онлайн – вебинарі «Стрес. Питання/відповіді з психологом» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
27) 11-12.08.2020 – онлайн – вебинарі «Організація роботи зі зверненнями громадян. Доступ до публічної інформації» (організатор – Миколаївський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій»;
28) 12.08.2020– онлайн – вебинарі «Адмінпослуги соціального характеру» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
29) 14.08.2020 – онлайн – семінарі – тренінгу з питання формування єдиної практики застосування положень законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (організатор – Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса));
30) 19.08.2020 – онлайн – вебинарі «Адмінпослуги соціального характеру» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
31) 23.09.2020 –- онлайн – вебинарі «Трансформація ЦНАП РДА: як зробити процес безболісним» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
32) 26.08.2020 – онлайн – вебинарі «Адмінпослуги соціального характеру чере ЦНАП: підбиття підсумків» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
33) 09.09.2020 – онлайн – вебинарі «Чи можна зупинити торнадо? Нестандартні клієнти у ЦНАП» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
34) 16.09.2020 – онлайн – вебинарі «Мережа ЦНАП:согодні, завтра, у майбутньому» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
35) 23.09.2020 – онлайн – вебинарі «Трансформація ЦНАП РДА: як зробити процес безболісним» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
36) 30.09.2020 – онлайн – вебинарі «Трансформація ЦНАП РДА :успішні практики» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України).
Також протягом звітного періоду проводилися внутрішні навчальні заходи щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та впровадження надання нових адміністративних послуг.
В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку адміністративних послуг та підвищенням якості обслуговування суб’єктів звернень.
Управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради
Дата публікації: 12.10.2020
0
812