Отримуйте послуги Пенсійного фонду України онлайн!
Взаємодіяти з Пенсійним фондом України (далі – ПФУ) можна набагато легше та оперативніше зареєструвавшись в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua ).
Особистий кабінет ПФУ — це персональний електронний обліковий запис громадянина на вебпорталі, який створюється при реєстрації користувача і забезпечує інформаційний обмін, пов’язаний із наданням послуг в електронному вигляді.
Електронні послуги в особистому кабінеті органи Пенсійного фонду надають безоплатно з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Завдяки впровадженню централізованих інформаційних технологій застраховані особи та пенсіонери мають можливість:
отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
контролювати сплату роботодавцями страхових внесків;
мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
записатися на прийом;
подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;
отримати довідки з QR-кодом;
переглянути сформований е-лікарняний;
подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
подати анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб;
подати анкету для автоматичного призначення пенсії;
подавати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) та переглядати стан їх опрацювання;
одержувати та переглядати повідомлення від Фонду;
укласти договір добровільної сплати страхових внесків;
зробити благодійну пожертву.
Як увійти до вебпорталу?
Увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого
електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID.
Також функціонує «Кабінет страхувальника», який стане у нагоді юридичним та фізичним особам-підприємцям. Через «Кабінет страхувальника» можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, у тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, зауваження до звітності, електронні довідки про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності, переглянути листки непрацездатності та подати заяву-розрахунок щодо сплати за листками непрацездатності, подати відомості про трудову діяльність, подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) і переглядати стан їх опрацювання та записатися на прийом.
Крім того, розроблено «Кабінет для підприємств - управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг» для подання інформації, необхідної для призначення та розрахунку житлових субсидій та пільг.
Особистий кабінет ПФУ — це персональний електронний обліковий запис громадянина на вебпорталі, який створюється при реєстрації користувача і забезпечує інформаційний обмін, пов’язаний із наданням послуг в електронному вигляді.
Електронні послуги в особистому кабінеті органи Пенсійного фонду надають безоплатно з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Завдяки впровадженню централізованих інформаційних технологій застраховані особи та пенсіонери мають можливість:
отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
контролювати сплату роботодавцями страхових внесків;
мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
записатися на прийом;
подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;
отримати довідки з QR-кодом;
переглянути сформований е-лікарняний;
подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
подати анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб;
подати анкету для автоматичного призначення пенсії;
подавати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) та переглядати стан їх опрацювання;
одержувати та переглядати повідомлення від Фонду;
укласти договір добровільної сплати страхових внесків;
зробити благодійну пожертву.
Як увійти до вебпорталу?
Увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого
електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID.
Також функціонує «Кабінет страхувальника», який стане у нагоді юридичним та фізичним особам-підприємцям. Через «Кабінет страхувальника» можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, у тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, зауваження до звітності, електронні довідки про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності, переглянути листки непрацездатності та подати заяву-розрахунок щодо сплати за листками непрацездатності, подати відомості про трудову діяльність, подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) і переглядати стан їх опрацювання та записатися на прийом.
Крім того, розроблено «Кабінет для підприємств - управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг» для подання інформації, необхідної для призначення та розрахунку житлових субсидій та пільг.
Дата публікації: 05.01.2024
0
222