альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за 9 місяців 2019 рік

Для якісного надання адміністративних послуг громадянам міста Вознесенська функціонує Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр).
В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.
Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Графік роботи Центру:
Понеділок з 08.00 год. до 20.00 год.
Вівторок, середа, четвер з 8.00 до 17.00 год.
П'ятниця з 08.00 год. до 16.00 год.
Без перерви на обід.
Вихідні дні: субота, неділя.
Час прийому суб'єктів звернення:
Понеділок з 8.00 до 19.00 год.
Вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 8.00 до 15.00 год.
Без перерви на обід.
Вихідні: субота та неділя.
У Центрі надаються 172 адміністративних послуг згідно з рішенням Вознесенської міської ради від 19.04.2019 р. №15 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.
Протягом 9 місяців 2019 р. надано 20931 адміністративних послуг, що на 2% менше відповідно до аналогічного періоду 2018р. (див. Таблиця 1).

Таблиця 1
Кількість наданих адміністративних послуг за 9 місяців 2019р.
№ п/п Адміністративні послуги Кількість наданих адміністративних послуг за
9 місяців 2019 р.
Кількість наданих адміністративних послуг за
9 місяців2018 р.
(9 місяців
2019р. до
9 місяців2018 р.)
1 Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 5230 6438 81
2 Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців 1619 1518 107
3 Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання 11676 11470 102
4 Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади 2406 1916 126
Х Всього 20931 21342 98

Найбільш затребуваними послугами залишаються послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання – 56% від всіх послуг.
Протягом 9 місяців 2019 р прийнято 546 електронних звернень у сфері надання адміністративних послуг, що на 4% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (523).
За звітний період складено 255 постанов про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, за пошкодження або втрату паспорта громадянина України, що на 33% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (379).
За9 місяців 2019 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 628 звернень, що на 11% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (715) (див. Таблиця 2).

Таблиця 2
Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за 9 місяців 2019 р.
№ п/п Звернення Кількість звернень за
9 місяців 2019 р.
Кількість звернень за
9 місяців 2018 р.
(9 місяців 2019 р. до 9 місяців 2018 р.)
1 Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо 374 349 107
2 Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників 148 169 88
3 Звернення через Урядову гарячу лінію 76 69 110
4 Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації 30 42 71
Х Всього 628 715 89

Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.
Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За 9 місяців 2019 р. до Центру надійшло 4483 вхідних документів – 33 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 8342 вихідних документів, що складає 72 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.
Протягом 9 місяців 2019 р. продовжувалася робота з виконання технічних завдань за Програмою «U-LEAD з Європою» з питання модернізації Центру.
Проведений поточний ремонт приміщень Центру за рахунок міського бюджету, а саме:

  1. ремонт туалету під потреби осіб з інвалідністю;
  2. встановлено пандус всередині Центру (між двома залами);
  3. здійснені інші ремонтні роботи приміщень Центру.

Станом на 30.09.2019 р. здійснено матеріально - технічне забезпечення Центру за кошти Програми«U-LEAD з Європою» (10 комп’ютерів та 7 пристроїв для друкування (3в 1), електронна черга, меблі для працівників Центру та архівної кімнати, інформаційні стенди).
Здійснено роботу з оновлення документів, які регламентують діяльність Центру в рамках виконання технічних завдань Програми «U-LEAD з Європою».
За звітний період прийняті наступні документи:

  1. рішення Вознесенської міської ради 22 березня 2019 року № 4 «Про затвердження Концепції з модернізації та розвитку Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»;
  2. рішення Вознесенської міської ради  від 19 квітня 2019 № 13 «Про внесення змін до Положення про Центр надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»;
  3. рішення Вознесенської міської ради  від 19 квітня 2019 № 14 «Про внесення змін до Регламенту Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»;
  4. рішення Вознесенської міської ради від 19 квітня 2019 № 15«Про внесення змін до

Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»

  1. розпорядження міського голови від 11.05.2019№ 50-р «Про організацію роботи з інформування і залучення населення та застосування гендерно-орієнтовного підходу при створенні належного Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську».
  2. рішення виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12 липня 2019 р. №288 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську».
  3. розпорядження міського голови від 13 вересня 2019 №92-р «Про затвердження Гендерного паспорта Територіальної громади міста Вознесенська».

Проведені навчальні заходи у рамках реалізації зазначеної вище Програми, в яких взяли участь вище керівництво, працівники Центру, суб’єкти надання адміністративних послуг, депутати Вознесенської міської ради (за узгодженням) та представники громадських організації (за узгодженням) за наступними темами:

  1. Роль органів місцевого самоврядування в обслуговуванні громади, реалізації власних та делегованих повноважень у сфері надання адміністративних послуг;
  2. Адміністративні послуги: типові проблеми, належна організації їх надання;
  3. Порядок надання адміністративних послуг, насамперед базових, і параметри якості послуг;
  4. Ділова етика та взаємодія з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг;
  5. Знання та навички щодо окремих адміністративних послуг та їх груп (реєстрація місця проживання, адміністративні послуги у сфері соціального захисту населення, реєстрація нерухомого майна, реєстрація суб’єктів господарювання:юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, повідомлення та дозволи у будівельній сфері, реєстрація ділянок та видача відомостей з ДЗК).

Крім зазначених вище навчальних заходів працівники Центру у рамках підвищення професійного рівня брали участь у тренінгах Миколаївського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій за наступними темами:

  1. Стратегія поведінки в конфліктних ситуаціях та подолання стресової ситуації (24.04.2019 р.);
  2. Правові засади та практичні аспекти запобігання корупції (15.05.2019р.).

Також з метою підвищення кваліфікації працівників Центру протягом звітного періоду проводилися внутрішні навчальні заходи щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та впровадження надання нових адміністративних послуг.
За програмою «U-LEAD з Європою» з питання модернізації Центру заплановані заходи щодо встановлення меблів для суб’єктів звернень та архівної кімнати у Центрі відповідно до плану приміщення із зонуванням робочих місць.
Загалом у Центрі створені доступні і зручні умови для надання адміністративних послуг для суб’єктів звернень.
Працівники Центру й надалі будуть вдосконалювати свою роботу у сфері надання адміністративних послуг, враховувати потреби суб’єктів звернень та прислухатись до побажань і зауважень від відвідувачів (суб’єктів звернень).

Управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради
скачать dle 12.0
Дата публікації: 08.10.2019 0 609
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно