альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

Урок з медіаграмотності в бібліотеці № 1

Інтернет прийшов у життя наших дітей, ставши невід'ємною частиною найближчого оточення. Вони швидко орієнтуються у віртуальному світі, відкривають власні способи використання новітніх можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, визначають свої уподобання, розвивають нові потреби.
Запровадження інформаційних і комунікаційних технологій створило для громадян низку проблем щодо сприйняття, переосмислення та усвідомлення задокументованих або публічно оголошених відомостей про соціально-політичні, економічні, духовно-культурні та інші події і явища, що відбуваються в нашому суспільстві, державі, в навколишньому середовищі, на міжнародній арені. Особливої гостроти набуває питання щодо вмінь і навичок грамотно і критично сприймати, інтерпретувати й аналізувати багатоманітні інформаційні повідомлення.
Сьогодні вкрай важливо підготувати молоде покоління до сприйняття різнопланової інформації, навчити їх розуміти, усвідомлювати наслідки її впливу на психіку. Кожен має оволодіти механізмом критичного осмислення і корегування інформації, уміннями інтерпретувати, аналізувати та оцінювати інформаційні матеріали, розуміти їхню суть, адресну спрямованість, мету, викривати приховане значення та спроби маніпуляції.
З цією метою, 28 лютого працівники бібліотеки №1 КЗ «Бібліотечна мережа м. Вознесенська» у рамках реалізації проекту Миколаївської обласної універсальної наукової бібліотеки «Медіаграмотна громада: місія здійсненна!» провели урок з медіаграмотності «Як відсіяти пропаганду та маніпуляції у ЗМІ». Активними учасниками стали студенти гуртожитку Вознесенського професійного аграрного ліцею разом з вихователем Андрусенко А.Б. та бібліотекарем ліцею Шевченко А. В.
Урок проходив в цікавих форматах: діалоги, дискусії, практичні завдання. Завідувач бібліотеки Барановська Р.В. ознайомила студентів з поняттями: мас-медіа, фейки, джинса, інформація і пропаганда, а також розкрила питання про вплив інформації та її усвідомлене споживання, механізми маніпуляції, а також надала базові інструменти перевірки інформації та критичного мислення. Разом з бібліотекарем читального залу Євстратьєвою Н.М. учасники заходу вчились аналізувати різні медіатексти (новини з онлайн-видань, телесюжети, фотографії), визначаючи, наскільки вони є якісними – з огляду на дотримання стандарту балансу, достовірності, відокремлення фактів від коментарів.
Присутнім була представлена корисна та цікава слайд-презентація, підготовлена бібліотекарем абонементу Шиляєвою Т. В.
Учасників навчали, як виявляти маніпуляції, як розпізнати фейковіновини та порушення стандартів інформаційної журналістики. Діти з інтересом сприймали нову інформацію, активно виконували практичні завдання. Тому урок став не тільки інформативним, але й дуже цікавим та позитивним.
Сподіваємося, що наш урок з медіаграмотності буде сприяти збільшенню кількості людей, які  володіють навичками медіаграмотності, і у результаті – якісно зміниться підхід представників громади до сприйняття та оцінки інформації.
Бібліотека №1
КЗ «Бібліотечна мережа м. Вознесенська»-
Центр місцевого краєзнавства
скачать dle 12.0
Дата публікації: 04.03.2019 0 992
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно