альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

Повідомлення про плановану діяльність АТ «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» за об’єктом «Реконструкція системи технічного водопостачання. Робота блоків 1…3 на Ташлицькому водосховищі та бризкальних басейнах "ВП ПАЕС"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" 24584661 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 01032, місто Київ, вул.Назарівська, будинок 3 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планована діяльність полягає у введенні в експлуатацію додаткового комплексу охолоджувачів - бризкальних басейнів, які є складовою реконструкції системи технічного водопостачання Південноукраїнської АЕС. Планована діяльність здійснюється за проектом, затвердженим розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 07.12.2005 № 498, від 13.01.2016 № 49-р (коригування) та від 05.12.2018 № 956-р (коригування). Потужність трьох енергоблоків Південноукраїнської АЕС у літній період лімітується температурою технологічної води, що надходить з Ташлицького водосховища. Додаткове охолодження технологічної води необхідне для зняття обмежень потужності енергоблоків, що дозволить уникнути втрат виробництва електроенергії. Ступінь готовності об’єкту станом на 1 січня 2024 р. складає 89 %. Протягом реалізації планованої діяльності всі будівельні роботи виконувались згідно необхідних дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства.
Технічна альтернатива 1
 Реконструкція системи технічного водопостачання Південноукраїнської АЕС передбачає введення у експлуатацію додаткового комплексу охолоджувачів - п'яти бризкальних басейнів для охолодження технологічної води загальною продуктивністю 67,5 м3/с.
 Технічна альтернатива 2 
Реконструкція системи технічного водопостачання Південноукраїнської АЕС передбачає введення в експлуатацію додаткового комплексу охолоджувачів у складі чотирьох бризкальних басейнів для охолодження технологічної води загальною продуктивністю 56 м3/с.
Технічна альтернатива 3.
Відмова від реконструкції системи технічного водопостачання Південноукраїнської АЕС не розглядається, оскільки суперечить постанові КМУ від 09.12.2014 № 695 і розпорядженню КМУ від 05.12.2018 № 956-р.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Миколаївська обл. Вознесенський р-н Южноукраїнськ промзона
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Южноукраїнська міська громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива

1. Миколаївська обл., Вознесенський р-н, Южноукраїнськ, . Комплекс бризкальних басейнів розміщується на лівому березі Ташлицької водойми на відстані 1,5 км на північ від проммайданчику Південноукраїнської АЕС і 2,5 км на схід від житлової зони м. Южноукраїнськ.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Миколаївська обл., Вознесенський р-н, Южноукраїнськ, . Відсутня. Планована діяльність проваджується в межах підготовленого майданчику розміщеного на земельних ділянках, які перебувають у постійній власності АТ «НАЕК «Енергоатом» відповідно до державних актів.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Позитивний соціально-економічний ефект планованої діяльності пов’язаний з суттєвим збільшенням обсягів виробництва електроенергії на Південноукраїнській АЕС внаслідок зниження температури технологічної води завдяки функціонуванню додаткового комплексу охолоджувачів. Позитивними впливами від провадження планованої діяльності є: покращення економічної ситуації в країні і регіоні, посилення енергетичної незалежності держави, надходження додаткових коштів до державного бюджету, відрахування податкових коштів в місцевий бюджет, збільшення кількості робочих місць.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Комплекс бризкальних басейнів розміщується на чотирьох земельних ділянках державної власності загальною площею 49,144 га, які мають відповідне цільове призначення. До складу комплексу бризкальних басейнів входять: водозабірна споруда; насосна станція; магістральні трубопроводи від насосної станції до бризкальних басейнів; п'ять бризкальних басейнів з розподільчими трубопроводами та водоскидами; відсічні греблі; підстанція 35/6 кВ «Бризкальна»; кабельні траси, інженерні мережі; зливовідвідні канали; технологічні проїзди, КПП, пости охорони, огородження території. Техніко-економічні показники: вид будівництва - реконструкція; площа забудови - 317304,3 м2; продуктивність - 67,5 м3/с; кількість основних насосів - 5; кількість бризкальних басейнів - 5; протяжність магістральних трубопроводів - 6861 м; загальна кількість працюючих - 58 осіб, режим роботи - тризмінний з семиденним робочим тижнем та тривалістю зміни 8 годин.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1
. Дотримання екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівельних й територіальних обмежень планованої діяльності згідно з діючими нормативними документами. Екологічні обмеження: при експлуатації об’єкту - дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; по атмосферному повітрю – забезпечення дотримання гранично допустимих концентрацій забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених міст; по водному середовищу – дотримання розмірів прибережних захисних смуг; по акустичному впливу – забезпечення дотримання допустимих рівнів шуму; по ґрунтах та ґрунтових водах - захист від забруднення неочищеними стічними водами та відходами; по поводженню з відходами – дотримання вимог Закону України «Про управління відходами»; забезпечення розміщення відходів у навколишньому середовищі екологічно безпечним способом; передача відходів спеціалізованим підприємствам, які мають відповідну дозвільну документацію, на підставі попередньо укладених договорів; виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів. Санітарно-гігієнічні обмеження: експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними санітарно-гігієнічними нормами та правилами; дотримання вимог до організації санітарнозахисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); дотримання допустимого акустичного (шумового) забруднення відповідно до вимог ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму». Інші обмеження: дотримання правил пожежної безпеки; обмеження містобудівного характеру, що встановлюються на основі ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій».
Аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо технічної альтернативи 3.
Не розглядається щодо територіальної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з вимогами законодавства України з дотриманням нормативів граничнодопустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, санітарно-гігієнічних нормативів, радіаційного контролю тощо. Територіальні обмеження визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею. Використання земельних площ в межах земельної ділянки, наданої у користування у відповідності з вимогами чинного законодавства.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Додаткова еколого-інженерна підготовка і захист території не потрібні. щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Будуть передбачені заходи по забезпеченню охорони довкілля згідно з чинними в Україні нормами та правилами. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Вплив на регіональні кліматичні умови не прогнозується. Вплив на клімат місцевості та повітряне середовище очікується за рахунок локального підвищення температури повітря і поширення водяної пари у літній період під час експлуатації комплексу бризкальних басейнів. Поширення викидів забруднюючих речовин на межі проммайданчику не прогнозується. Вплив на водне середовище р. Південний Буг та інших природних водойм не прогнозується. Очікується збільшення безповоротних втрат води на випаровування з Ташлицької технологічної водойми. Додатковий вплив на геологічне середовище, рельєф, ґрунти, рослинний і тваринний світ не прогнозується. Об’єкти природно-заповідного фонду, об’єкти та території історичної та культурної спадщини у зоні потенційного впливу діяльності відсутні; вирубка зелених насаджень не передбачається. Негативні впливи на навколишнє соціальне середовище не передбачаються; очікується позитивний вплив на економіку держави за рахунок збільшення енергогенерації на Південноукраїнській АЕС. Вплив на здоров’я та умови проживання населення не зазнає змін порівняно з існуючим рівнем.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно технічній альтернативі 1.
щодо технічної альтернативи 3.
Не розглядається щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види ймовірного впливу на довкілля можливі в межах території провадження планованої діяльності.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Перша категорія 2 Теплові електростанції Теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, пари і гарячої води тепловою потужністю 50 мегават і більше з використанням органічного палива, атомні електростанції та інші ядерні реактори, включаючи будівництво, виведення (зняття) з експлуатації таких електростанцій або реакторів (крім дослідницьких установок для виробництва і конверсії ядерного палива та сировини для одержання вторинного ядерного палива, матеріалів, що діляться та відтворюються, потужність яких не перевищує 1 кіловат постійного теплового навантаження);"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планується провести дослідження впливу планової діяльності відповідно до ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» у повному обсязі. Буде оцінено: вплив планованої діяльності на повітряне, водне, геологічне середовище, ґрунти, радіоекологічну ситуацію, рослинний та тваринний світ, техногенне та соціальне середовище під час будівництва і експлуатації об’єкту планованої діяльності; розроблено план та програму екологічного післяпроєктного моніторингу і проект заходів з пом’якшення негативних впливів на довкілля, попередження виникнення аварійних та надзвичайних ситуацій. Будуть враховані зауваження та пропозиції, які надійдуть в результаті громадського обговорення планованої діяльності та від уповноважених органів.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» та інші документи дозвільного характеру. (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, OVD@mepr.gov.ua. , (044) 206-31-15, Грицак Олена Анатоліївнаскачать dle 12.0
Дата публікації: 18.03.2024 0 168
---
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно