Онлайн-послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
З метою реалізації прав громадян, для забезпечення зручності та економії часу Міністерством юстиції України запроваджено онлайн-сервіси для користувачів відповідних адміністративних послуг.
Громадяни, представники юридичних осіб мають можливість онлайн отримати послуги через кабінет електронних сервісів «Онлайн будинку юстиції», за посиланням https://online.minjust.gov.ua/dokumenty/choise:
- створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
- переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
- створення громадської організації зі статусом юридичної особи;
- реєстрація фізичної особи підприємцем;
- включення відомостей про фізичну особу - підприємця до реєстру;
- припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.
Також забезпечено відкритий доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань , затвердженим наказом Мін'юсту від 10 червня 2016 року № 1657/5, передбачено надання відомостей, що містяться в державному реєстрі, державними реєстраторами як у паперовій, так і в електронній формах. Так, виписки та витяги можуть бути отримані громадянами без участі державного реєстратора через офіційний веб-сайт розпорядника реєстру у вигляді електронних документів.
Для отримання необхідних документів користувачам лише знадобиться заповнити відповідну форму на офіційному сайті Мін'юсту.
Отже, усі необхідні дані у вигляді витягів чи виписок можна отримати в електронній формі не виходячи з дому, через Інтернет. Переваги такої системи:
- відсутність потреби у отриманні електронного цифрового підпису;
- можливість оплати в режимі on-line при подачі запиту;
- отримання відомостей в режимі on-line;
- надання електронному документу статусу офіційного.
Усі отримані документи в електронному вигляді мають такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги з підписом і печаткою реєстратора.
Таким чином, користування онлайн-сервісами Мін’юсту значно заощадить Ваш час і забезпечить зручність отримання відповідної послуги. Особливо дане питання актуальне під час запровадження карантину у місті.
Громадяни, представники юридичних осіб мають можливість онлайн отримати послуги через кабінет електронних сервісів «Онлайн будинку юстиції», за посиланням https://online.minjust.gov.ua/dokumenty/choise:
- створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
- переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
- створення громадської організації зі статусом юридичної особи;
- реєстрація фізичної особи підприємцем;
- включення відомостей про фізичну особу - підприємця до реєстру;
- припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.
Також забезпечено відкритий доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Порядком надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань , затвердженим наказом Мін'юсту від 10 червня 2016 року № 1657/5, передбачено надання відомостей, що містяться в державному реєстрі, державними реєстраторами як у паперовій, так і в електронній формах. Так, виписки та витяги можуть бути отримані громадянами без участі державного реєстратора через офіційний веб-сайт розпорядника реєстру у вигляді електронних документів.
Для отримання необхідних документів користувачам лише знадобиться заповнити відповідну форму на офіційному сайті Мін'юсту.
Отже, усі необхідні дані у вигляді витягів чи виписок можна отримати в електронній формі не виходячи з дому, через Інтернет. Переваги такої системи:
- відсутність потреби у отриманні електронного цифрового підпису;
- можливість оплати в режимі on-line при подачі запиту;
- отримання відомостей в режимі on-line;
- надання електронному документу статусу офіційного.
Усі отримані документи в електронному вигляді мають такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги з підписом і печаткою реєстратора.
Таким чином, користування онлайн-сервісами Мін’юсту значно заощадить Ваш час і забезпечить зручність отримання відповідної послуги. Особливо дане питання актуальне під час запровадження карантину у місті.
Дата публікації: 18.03.2020
0
854