альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за 2019 р.

Для якісного надання адміністративних послуг громадянам міста Вознесенська функціонує Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр).

В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.


Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.


Графік роботи Центру:

Понеділок з 08.00 год. до 20.00 год.

Вівторок, середа, четвер з 8.00 до 17.00 год.

П'ятниця з 08.00 год. до 16.00 год.

Без перерви на обід.

Вихідні дні: субота, неділя.


Час прийому суб'єктів звернення:

Понеділок з 8.00 до 20.00 год.

Вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 8.00 до 15.00 год.

Без перерви на обід.

Вихідні: субота та неділя.


У Центрі надаються 172 адміністративних послуг згідно з рішенням Вознесенської міської ради від 19.04.2019р. №15 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет-порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.


Протягом 2019 р. надано 31127 адміністративних послуг, що на 7% більше відповідно до 2018 р. (див. Таблиця 1).


Таблиця 1

Кількість наданих адміністративних послуг за 2019р.


№ п/пАдміністративні послуги
Кількість наданих адміністративних послуг за
2019р.
Кількість наданих адміністративних послуг за
2018р.
%
(2019р. до
2018р.)
1
Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

7185761294,4
2Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців20892081100,4
3Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання1823615866115
4Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади36173433105
ХВсього3112728992107


Найбільш затребуваними послугами залишаються послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання – 59% від всіх послуг.

Протягом 2019 р прийнято 853 електронних звернень у сфері надання адміністративних послуг, що на 24% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (1117).


За звітний період складено 324 постанов про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, за пошкодження або втрату паспорта громадянина України, що на 37% менше у порівнянні заналогічним періодом минулого року (514).


За 2019 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 682 звернення, що на 23% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (886) (див. Таблиця 2).

Таблиця 2


Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за 2019р.

№ п/пЗвернення
Кількість звернень за
2019р.
Кількість звернень за
2018р.
%
(2019р. до
2018р.)
1Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо37251972
2Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників17621980
3Звернення через Урядову гарячу лінію939796
4Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації 415180
ХВсього68288677

Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.


Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За 2019 р. до Центру надійшло 5539 вхідних документів – 31 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 11533 вихідних документів, що складає 72 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.


Протягом 2019 р. виконувалися заходи з виконання технічних завдань за Програмою «U-LEAD з Європою» з питання модернізації Центру.


Проведений поточний ремонт приміщень Центру за рахунок міського бюджету за рахунок міського бюджету у сумі 127,0 тис.грн., а саме:

  1. ремонт туалету під потреби осіб з інвалідністю;
  2. встановлено пандус всередині Центру (між двома залами);
  3. здійснені інші ремонтні роботи приміщеньЦентру.


За рахунок Програми«U-LEAD з Європою» у сумі14954 Євро здійснено матеріально - технічне забезпечення Центру (10 комп’ютерів та 7 пристроїв для друкування (3 в 1), електронна черга, меблі для працівників Центру та архівної кімнати, інформаційні стенди).


Здійснено роботу з оновлення документів, які регламентують діяльність Центру в рамках виконання технічних завдань Програми «U-LEAD з Європою».


За звітний період прийняті наступні документи:


  1. рішення Вознесенської міської ради від 22 березня 2019 року № 4 «Про затвердження Концепції з модернізації та розвитку Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»;
  2. рішення Вознесенської міської ради  від 19 квітня 2019 № 13 «Про внесення змін до Положення про Центр надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»;
  3. рішення Вознесенської міської ради  від 19 квітня 2019 № 14 «Про внесення змін до Регламенту Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»;
  4. рішення Вознесенської міської ради від19 квітня 2019 № 15«Про внесення змін до

Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську»

  1. розпорядження міського голови від 11.05.2019 № 50-р «Про організацію роботи з інформування і залучення населення та застосування гендерно-орієнтовного підходу при створенні належного Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську».
  2. рішення виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12 липня 2019 р. № 288 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську».
  3. розпорядження міського голови від 13 вересня 2019 № 92-р «Про затвердження Гендерного паспорта Територіальної громади міста Вознесенська».


Проведені навчальні заходи у рамках реалізації зазначеної вище Програми, в яких взяли участь вище керівництво, працівники Центру, суб’єкти надання адміністративних послуг, депутати Вознесенської міської ради (за узгодженням) та представники громадських організації (за узгодженням) за наступними темами:

  1. Роль органів місцевого самоврядування в обслуговуванні громади, реалізації власних та делегованих повноважень у сфері надання адміністративних послуг;
  2. Адміністративні послуги: типові проблеми, належна організації їх надання;
  3. Порядок надання адміністративних послуг, насамперед базових, і параметри якості послуг;
  4. Ділова етика та взаємодія з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг;
  5. Знання та навички щодо окремих адміністративних послуг та їх груп (реєстрація місця проживання, адміністративні послуги у сфері соціального захисту населення, реєстрація нерухомого майна, реєстрація суб’єктів господарювання: юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, повідомлення та дозволи у будівельній сфері, реєстрація ділянок та видача відомостей з ДЗК).

Крім зазначених вище навчальних заходів працівники Центру у рамках підвищенняпрофесійного рівня брали участь у тренінгах Миколаївського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій занаступними темами:

  1. Стратегія поведінки в конфліктних ситуаціях та подолання стресової ситуації (24.04.2019р.);
  2. Правові засади та практичні аспекти запобігання корупції (15.05.2019р.);
  3. Правові аспекти реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи та введення реєстру територіальних громад (27.11.2019р.).
09.10.2019р. у м. Києві під час проведення щорічної конференції на тему: «Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації» був підписаний меморандум про співпрацю Громадської організації «Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних послуг» та Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську.

Меморандумом визначені наступні цілі:
сприяння процесу децентралізації, розвитку спроможності територіальних громад, за допомогою створення, вдосконалення та дотримання стандартів центрів надання адміністративних послуг;
обмін досвідом діяльності центрів надання адміністративних послуг;
розвиток системи професійної підготовки та підвищення кваліфікації персоналу центрів надання адміністративних послуг;
сприяння розвитку громадських ініціатив, залученню громадськості до моніторингу діяльності центрів надання адміністративних послуг;
сприяння налагодженню конструктивної та ефективної взаємодії між всіма учасниками системи надання адміністративних послуг.

Громадська організація «Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних послугу у рамках проєкту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується німецькою компанією GIZ, улистопаді - грудні 2019р. проводила серії онлайн-консультацій для представників Центрів надання адміністративних послуг (за допомогою відеоконференц-зв'язку та Facebook).

Так, представники Центру взяли участь в наступних онлайн – трансляціях:

  1. 20.11.2019 з представниками ДМС України з питанняреєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;
  2. 27.11.2019 з представниками Державної регуляторної служби України з питання складання адміністративних протоколів за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг та законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності;
  3. 04.12.2019 з представниками Міністерства цифрової трансформації України та Офісу реформи адміністративних послуг з питань розвитку публічних послуг у контексті цифрової трансформації;
  4. 11.12.2019з представниками Міністерства юстиції України та Державного підприємства «Національні інформаційні системи» з питання надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації на нерухоме майно.


Крім цього, 28-29 листопада2019 у м.Харкові представник Центру взяв участь у засіданні Секції Асоціації міст України(далі – АМУ) з питань адміністративних послуг в рамках проекту USAD «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)». Учасники Секції АМУ також ознайомилися з роботою Харківського регіонального центру надання адміністративних послуг з метою впровадження досвіду Харкова у своїх громадах.

Також з метою підвищення кваліфікації працівників Центру протягом звітного періоду проводилисявнутрішні навчальні заходи щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві тавпровадження надання нових адміністративних послуг.

Загалом у Центрі створені доступні і зручні умови для надання адміністративних послуг для суб’єктів звернень.

Працівники Центру й надалі будуть вдосконалювати свою роботу у сфері надання адміністративних послуг, враховувати потреби суб’єктів звернень та прислухатись до побажань і зауважень від відвідувачів (суб’єктів звернень).


Управління надання адміністративних послуг

апарату Виконавчого комітету Вознесенської

міської ради

скачать dle 12.0
Дата публікації: 10.01.2020 0 697
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно