альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

Про роботу зі зверненнями громадян в Вознесенському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Миколаївської області у І кварталі 2019 року



Робота зі зверненнями громадян у Вознесенському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України спрямована на забезпечення громадянам їх конституційного права на звернення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».Управлінням забезпечується виконання соціальних стандартів, вживаються заходи щодо поліпшення прийому громадян, створення належних умов для безперешкодного доступу до приміщень управління.
Протягом І кварталу 2019 року до управління звернулося 266 громадян, в тому числі з письмовими зверненнями – 89. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилося на 166 одиниць.
Аналіз порушених громадянами питань свідчить, що найчастіше громадяни звертались щодо роз’яснення норм пенсійного законодавства – 68, виконання рішень суду – 20, правильності призначення та перерахунку пенсій, підвищення розмірів пенсій , визначення права на пенсію – 64 та інші питання – 99, відсоток яких у загальній кількості поставлених питань складає – 37%.
З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень, в управлінні організовано  телефонні «гарячі лінії» для надання відповідей на питання щодо призначення, перерахунків та виплати пенсій. Номери телефонів оприлюднені в засобах масової інформації, у тому числі на сайті міста Вознесенська, Веселинівського, Доманівського, Братського районів, на інформаційних стендахуправління.
За І квартал 2019 року на «гарячу» телефонну лініюуправліннязвернулося 202 особиз різних питань пенсійного забезпечення, на які спеціалістами надано відповідні роз’яснення.
Серед організаційних підходів для проведення роз’яснювальної роботи та для упередження збільшення кількості письмових звернень громадян в управлінні проводяться виїзні прийоми. Така форма роботи забезпечує особисте спілкування з громадянами та допомагає оперативному вирішенню пенсійних питань на місці. У свою чергу виїзні прийоми, які здійснюються, є ще однією можливістю розв’язати пенсійні проблеми для мешканців віддалених населених пунктів. Так, за І квартал 2019 року керівництвом управління здійснено 17 виїзних прийомів, на яких було прийнято 48 осіб.
Разом з тим, здійснюються виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилось 80 і більше років: протягом І кварталу 2019 року фахівцями управління здійснено виїзд до 23 громадян.
Для розгляду усних звернень громадян вуправлінні організовано особистий прийом відвідувачів, який проводиться у встановлені дні та години, відповідно до затверджених графіків прийому. На особистихприйомах керівництвом прийнято 129 громадян. Із питань, що виникли при проведенні особистого прийому, всі вирішено невідкладно або надано вичерпні роз’яснення.
Крім цього, у доступних для перегляду місцях розміщені інформаційні матеріали, що стосуються діяльності управління, які дають змогу громадянам особисто ознайомитись з діючими законами, знайти відповіді на питання, з якими вони прийшли на консультацію.
Для належного прийому громадян облаштовано чотири громадські приймальні, які працюють за принципом «єдиного вікна» і до яких протягом звітного періоду звернулося 13 597 громадян. Фахівцями управління надано консультації, роз’яснення, послуги в тому числі з питань пенсійного забезпечення, з питань обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та на всі інші питання, з якими звернулися відвідувачі.
Вознесенськимоб’єднаним управлінням Пенсійного фонду України налагоджено співпрацю з об’єднаними територіальними громадами Вознесенського, Веселинівського та Доманівського районів на території яких створено 21 пункт обслуговування громадян для надання спеціалістами управління методичної та консультативної допомоги з питань дотримання законодавства про пенсійне забезпечення згідно переліку адміністративних послуг. Крім того, у Центрах надання адміністративних послуг м.Вознесенська, Вознесенського та Доманівського району створено три робочих місця. Загальна кількість наданих послуг на відділених робочих місцях складає – 358.
Також обслуговування громадян здійснюється через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. За І квартал 2019 року кількість зареєстрованих користувачів складає 271. За допомогою Веб-порталу громадяни мають можливість отриматиінформацію із системи персоніфікованого обліку про накопичення в обліковій картці застрахованої особи, відомості про страховий стаж, розмір пенсійних виплат та інше.
З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні функціонує online-приймальня громадян із засобами програмного забезпечення «Skype», де запитувачі можуть отримати відповідь на свої питання в електронній формі.
В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень. Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян знаходиться наконтролі у начальника управління.Постійно проводиться робота над підвищенням якості обслуговування громадян, своєчасним реагуванням на проблемні питання, які порушуються у зверненнях, виявленням причин, що їх породжують, усуненням наявних порушень та вжиттям відповідних заходів реагування.


Вознесенське об’єднане управління

ПФУ Миколаївської області

скачать dle 12.0
Дата публікації: 16.04.2019 0 1 234
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно