альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

Послуги, які надає Вознесенський міський відділ ДРАЦС

Шлюб за добу

З метою апробації європейських стандартів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, спрямованих на створення сприятливих умов для отримання фізичними особами адміністративних послуг у зазначеній сфері, та для забезпечення реалізації гарантованого державною права на шлюб, зокрема для учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 502-р запроваджена реалізація пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем.

Наведений пілотний проект передбачає можливість проведення державної реєстрації шлюбу у місці та у строк, визначений заявниками, у тому числі в день подання відповідної заяви.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 року №812-р "Про внесення змін до пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.07.2016р. № 502" розширено перелік міст, де запроваджено пілотний проект щодо державної реєстрації шлюбу.

Так, з грудня 2017 року даний пілотний проект розпочав свою роботу у місті Вознесенську  Миколаївської області. В даному пілотному проекті приймає участь Вознесенський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області, який розташовано за адресою: Миколаївська область, місто  Вознесенськ, вулиця Шевченка, 37 «в» (контактний телефон – 0513443390) .

Для того, щоб зареєструвати шлюб за добу необхідно виконати прості кроки.

Крок 1 – обрати дату та місце реєстрації шлюбу шляхом звернення до організатора.

У місті Вознесенську діє організатор шлюбу – Комунальний заклад "Міський будинок культури", який розташовано за адресою: Миколаївська область, місто  Вознесенськ, вулиця Одеська, 22 (контактний телефон – 0513445365) .

Вищезазначена будівля знаходяться в центрі міста та пристосована для проведення подібних заходів.

Крок 2 – підготувати документи для реєстрації. Нареченим необхідно підготувати та надати наступні документи:

  1. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства. У разі, якщо заявником є іноземець, особа без громадянства, додається документ, що підтверджує законність його (її) перебування на території України.
  2. У разі, якщо заявники або один з них раніше перебували у шлюбі – документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу недійсним (свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб, який є недійсним тощо).
  3. Документи, складені іноземною мовою, подаються разом з їх перекладами на українську мову, засвідченому в установленому порядку (вірність документів має бути засвідчена дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом).

Крок 3 – удвох, в обраний час, в обраному місці зареєструвати шлюб та отримати свідоцтва про укладення шлюбу.

Механізм надання даної послуги доволі простий, чоловік та жінка, за умови досягнення шлюбного віку або отримання в судовому порядку прав на шлюб, звертаються до організатора державної реєстрації шлюбу (незалежно від місця проживання та громадянства), обирають місце та час реєстрації, узгоджують з організатором всі процедурні питання. Після цього між організатором і заявниками укладається договір у письмовій формі, подається заявка на проведення державної реєстрації шлюбу, сплачується державне мито та платні послуги.

У організатора державної реєстрації шлюбу Комунального закладу "Міський будинок культури" дана послуга коштує – 700,00 гривень. Відділом ДРАЦС платні послуги надаються згідно Переліку платних послуг, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів цивільного стану, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 року № 1168. Також Вознесенським міським відділом ДРАЦС платні послуги надаються відповідно до тарифів затверджених наказом Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області від 04.04.2017 року № 172/04 «Про затвердження розміру плати за платні послуги, які можуть надаватися відділами державної реєстрації актів цивільного стану Миколаївської області», тому При державній реєстрації шлюбу у рамках пілотного проекту «Шлюб за добу» застосовуються наступні тарифи.

Організація та проведення індивідуальних обрядів державної реєстрації шлюбу з використанням різноманітних елементів урочистості:

- за межами відділу державної реєстрації актів цивільного стану з музичним супроводженням – 939,37 грн.;

- у вихідні та святкові дні з музичним супроводженням – 1024,90 грн.;

- складання на прохання фізичних осіб заяв про державну реєстрацію шлюбу – 35,14 грн.;

- видача запрошення із зазначенням дати державної реєстрації шлюбу – 40,31 грн.

Подана заявка невідкладно передається до відділу ДРАЦС.

Працівник відділу ДРАЦС перевіряє документи, складає та надає на підписання нареченим заяву про державну реєстрацію шлюбу, після чого забезпечує проведення державної реєстрації шлюбу, в тому числі урочистої церемонії весілля у місці та в певний час, що були обрані нареченими. На підтвердження проведеної державної реєстрації видаються свідоцтва про шлюб. Відомості про реєстрацію шлюбу вносяться до Державного реєстру актів цивільного стану громадян у встановленому законодавством порядку.

Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

Міністерством юстиції України для зручності громадян та уникнення черг у відділах державної реєстрації актів цивільного стану запроваджено пілотний проект Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

Пілотний проект надає можливість громадянам через мережу Інтернет:

– подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію актів цивільного стану, про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

– надіслати до відділів ДРАЦС сканкопії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, у форматі, придатному для роздрукування або зчитування цих документів в електронному вигляді;

– здійснити попередній запис на відвідування ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу;

– оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів ДРАЦС;

– отримати консультації працівників відділу ДРАЦС.

Даний пілотний проект є популярним серед населення, адже працює цілодобово 7 днів на тиждень. Ввійти на Веб-портал можна за посиланням: http://dracs.minjust.gov.ua/.

Для того щоб зареєструватися на Веб-порталі необхідно:

- на головній сторінці Веб-порталу обрати вкладку «Первинна реєстрація»,
- заповнити поле «Логін», який буде використовуватися для входу на Веб-портал,
- в поле «Електронна адреса» необхідно ввести існуючу електронну адресу, на яку буде надіслано підтвердження проведеної реєстрації на порталі,
- заповнити поле «Прізвище, ім’я, по батькові»,
- поставити мітку щодо згоди на передачу та обробку персональних даних,
- поставити мітку щодо ознайомлення з порядком роботи з Веб-порталом,
- натиснути кнопку «Реєстрація». З'явиться повідомлення «Користувача «логін» створено. Пароль відправлено на електронну адресу.» На вказану електронну адресу буде надіслано повідомлення щодо реєстрації на порталі,
- для входу в особистий кабінет необхідно перейти за посиланням, яке вказано в повідомленні, та ввести логін та пароль. Далі натиснути кнопку «Вхід».

Апостиль на офіційних документах, які необхідно пред’являти за кордоном

Міністерство юстиції затвердило порядок проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами. Відтепер цей процес здійснюватимуть за допомогою електронного реєстру апостилів.

Відповідний порядок визначений наказом Мін’юсту від 11.11.2015 №2268/5 «Про впорядкування відносин з проставлення апостиля та підготовки документів для їх консульської легалізації». Наказом також затверджено порядок підготовки нотаріально оформлених документів для їх консульської легалізації.

Проставлення апостиля на документах, поданих до Мін’юсту, до набрання чинності цим наказом, здійснюється відповідно до законодавства, що діяло на дату їх подання. Так, слід врахувати, таким, що втратив чинність, визнано наказ Міністерства юстиції від 25.12.2012 №1418/5, яким було затверджено відповідний порядок проставлення апостиля.

Апостиль на офіційних документах проставляється  та заповнюється за допомогою програмних засобів Реєстру в формі електронного документа, згідно зразка, встановленого Конвенцією, яка відміняє вимоги легалізації іноземних офіційних документів. Відповідний електронний документ  містить візуальне відображення зразка підпису(відцифрований підпис) уповноваженої особи, відповідальної за проставлення апостиля, скріплюється електронним цифровим підписом такої особи.

Реєстрація відомостей про проставлення апостиля  здійснюється шляхом внесення запису в Реєстр уповноваженим органом. В Реєстр вносяться відомості про апостиль, проставлені після введення Реєстру.

Заяву про проставлення апостиля може подавати будь-яка особа за умови пред’явлення оригіналу документа, що посвідчує особу. До заяви додається оригінал документа, на якому необхідно проставити апостиль, документ про оплату послуги про проставлення апостиля або документ, підтверджуючий право на звільнення  від оплати, або його завірена в установленому порядку копія.

Внесення до Реєстру запису про апостиль  здійснюється в разі відсутності підстав для відмови в проставленні апостиля і підтверджується надписом «Внесено в Електронний реєстр апостилів: адреса Інтернет-ресурсу)».

З метою проставлення апостиля на офіційних документах, громадяни можуть звертатись до Вознесенського міського відділу ДРАЦС – місто Вознесенськ, вулиця Шевченко,37 «в» (телефон 05134 4-33-90).

Прийняття документів та видача свідоцтва про народження безпосередньо у закладах охорони здоров’я,

де приймаються пологи

Міністерством юстиції України запроваджено новий сервіс, який передбачає прийняття працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану документів, необхідних для проведення державної реєстрації народження дитини та видачу свідоцтва про народження дитини безпосередньо  у закладах охорони здоров’я, де приймаються пологи, тому  на виконання наказу Міністерства юстиції України від 26.08.2015 року №1593/5 (із внесеними змінами), якщо особи бажають отримати свідоцтво про народження безпосередньо в пологовому будинку, де приймались пологи необхідно: 

- для державної реєстрації народження дитини згідно ст. 133 Сімейного кодексу України подати – копії паспортів матері та батька дитини, копію свідоцтва про шлюб батьків дитини, оригінал медичного свідоцтва про народження;

- для державної реєстрації народження відповідно до ч.1 ст. 135 Сімейного кодексу (за заявою матері – одинока мати) подати - копію паспорту матері дитини, оригінал медичного свідоцтва про народження та заповнити заяву встановленої форми;

- для державної реєстрації народження дитини відповідно до ст.126 Сімейного кодексу України (визначення походження дитини від батька за заявою чоловіка та жінки, які не перебувають у шлюбі) подати - копії паспортів матері та батька, оригінал медичного свідоцтва про народження та заповнити обома батьками заяву встановленої форми.

Графік прийому та видачі документів про державну реєстрацію народження дитини Вознесенським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області (Миколаївська область, місто Вознесенськ, вулиця Шевченко, 37 «в»):

- прийом документів:

вівторок з 8-00 до 10-00

четвер  з 8-00 до 10-00

- видача свідоцтв про народження проводиться протягом робочого дня.

Також, для державної реєстрації народження, Ви можете особисто звернутися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем народження дитини або за місцем проживання її батьків чи одного з них.

Реєстрація місця проживання дитини

Батькам надали можливість одночасно з державною реєстрацією народження зареєструвати і місце проживання своєї дитини. За бажанням батьків документи для дитячої прописки можна подати через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення реєстрації народження дитини як у відділі,  так і у пологових будинках.

Для того, щоб зареєструвати місце проживання дитини, батьки мають три місяці з дня реєстрації її народження. Для прописки новонародженого необхідні: заява, свідоцтво про народження дитини, свідоцтва про шлюб батьків та документи, що посвідчують особу батьків, паспорт.

Новонароджену дитину можна зареєструвати за місцем реєстрації проживання батька або матері. Якщо батьків у дитини немає, то вона може бути зареєстрована у будинку опікуна. Якщо дитинка має батьків, то її можна зареєструвати тільки з ними. Тому реєстрація прописки маляти до бабусі або до іншого родича неможлива. Варто зазначити, що батьки мають право зареєструвати малюка у своєму домі без згоди інших членів сім’ї та власника. У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, при заповненні заяви необхідна присутність обох батьків. Проте, затягувати з першими документами новонародженого не рекомендується. Законом передбачена адміністративна відповідальність за допущення проживання осіб без реєстрації на своїй житлоплощі. Цей закон поширюється на осіб будь-якого віку, включаючи новонароджених дітей. У зв’язку з цим батьки, не прописавши своєї дитини, ризикують заплатити штраф за відсутність прописки новонародженого (накладення адміністративного стягнення у вигляді попередження).

Начальник Вознесенського міського відділу

державної реєстрації актів

цивільного стану Головного територіального управління юстиції

у Миколаївській області Л. В. Махова

скачать dle 12.0
Дата публікації: 19.10.2018 0 4 357
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно