Відповідаємо на найпоширеніші запитання мешканців міста Вознесенська щодо «картки вознесенця»
До міської влади останнім часом дуже часто звертаються мешканці міста із запитаннями щодо «картки вознесенця», її експлуатації та функцій. Тому виконавчий комітет міської ради зібрав найпоширеніші запитання містян та спробував надати на них вичерпні відповіді:
- Навіщо мені «картка вознесенця»?
«Картка вознесенця» - це універсальний сервіс для комфорту громадян м. Вознесенська. З допомогою «картки» ви можете швидко ідентифікувати себе в лікарні, а це є дуже важливо, особливо у випадку застосування до вас системи екстреної медицини. До бази даних лікарні вже занесено медичні відомості про кожного містянина. І з кожним новим відвідуванням база знань про ваші хронічні хвороби, протипоказання і т. ін. стає все більш повною. У випадку екстреної медичної ситуації лікарю непотрібно шукати паперовий варіант картки пацієнта. Йому достатньо піднести вашу «картку вознесенця» до зчитуючого пристрою і вже через кілька секунд лікування може починатись. А у таких випадках кожна секунда – на вагу золота і цілком може врятувати ваше життя. Крім медичної складової «картка вознесенця» містить соціальну. Так, пенсіонери, що в міському транспорті користуються «карткою вознесенця», оплачують за проїзд 2 грн, в той час як усі інші категорії населення, а також громадяни без пільг – 5 грн. Також «картка вознесенця» надає знижки на товари в місцевих крамницях.
- Я досі не отримав «картку вознесенця». Як я можу це зробити?
Для отримання «картки вознесенця» вам слід звернутись до свого сімейного лікаря, отримати від нього довідку про неотримання картки (з собою мати паспорт, пенсійне посвідчення, ідентифікаційний код), та вже з нею звернутись за адресою: м. Вознесенськ, вул. Одеська, 27/5, 2-й поверх.
- Чи одразу я зможу користуватись усіма сервісами картки?
Ні. «Картка» активується протягом 3-5 робочих днів. Тому краще починати користуватись нею через тиждень.
- Вже пройшло більше тижня, а моя «картка вознесенця» в транспорті не ідентифікується як пільгова. Що мені робити?
У випадку, якщо ви являєтесь пільговою категорією населення, але після активації картки ваша пільга не зчитується в транспорті, скоріше за все відбувся збій в налаштуваннях системи. Для усунення цієї неполадки вам слід звернутись за адресою: м. Вознесенськ, вул. Одеська, 27/5, 2-й поверх, де відповідальні працівники усунуть усі неполадки, перевірять картку та нададуть пояснення з питань експлуатації «картки», що вас цікавлять.
- Які знижки і в яких магазинах я можу отримати з допомогою «картки вознесенця»?
В магазинах міста ви можете отримати наступні знижки:
- супермаркет «Княжий» (вул. Соборності, ТЦ «V-centr») – знижка 2%;
- магазин «Метелик» (вул. Матросова) – знижка 2%;
- магазини «Катран» (центральний ринок, вул. Героїв України) – знижка 3%;
- магазин «Большая стирка» (вул. Київська) – знижка 5%.
- Чи має право водій маршрутного таксі вимагати окрім «картки вознесенця» додатково посвідчення пільговика чи пенсіонера?
Так, водій має право вимагати таке посвідчення.
- Чи потрібно отримувати «картку вознесенця» школярам?
Отримання дітьми, які навчаються в школах міста, «картки вознесенця» є так само необхідним, як і для дорослих. Більше того, «картка вознесенця» має потенціал до розвитку її в пропускний квиток до школи. Таким чином можливо створити облік відвідування школи дітьми. Але поки що дітям «картка» потрібна для відвідування лікарні та у транспорті.
- Чи завжди в міському транспорті діє знижка для пенсіонерів?
Ні, знижка для пенсіонерів діє лише з 8:00 години ранку. Якщо пенсіонер скористається послугами маршрутного перевезення до зазначеної години, йому доведеться платити повну вартість квитка – 5 грн.
Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю