альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за 9 місяців 2018р

Для якісного надання адміністративних послуг громадянам нашого міста функціонує  Центр надання адміністративних послуг у м.Вознесенську (далі – Центр).

В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.

Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.  

Графік роботи Центру з 01.01.2018р.:

Понеділок з 08.00 год. до 20.00 год.

Вівторок, середа, четвер з 8.00 до 17.00 год.

П'ятниця з 08.00 год. до 16.00 год.

Без перерви на обід.

Вихідні дні: субота, неділя.

Час прийому суб'єктів звернення:

Понеділок з 8.00 до 19.00 год.

Вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 8.00 до 15.00 год.

Без перерви на обід.

Вихідні: субота та неділя.

У Центрі надаються 156 адміністративних послуг згідно з рішення Вознесенської міської ради від 17.08.2018р. №14 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.

Протягом 9 місяців  2018 р. надано 21342 адміністративних послуг, що на 14% більше відповідно до аналогічного періоду 2017р. (див. Таблиця 1).

Таблиця 1

Кількість наданих адміністративних послуг за 9 місяців 2018 року

№ п/п

Адміністративні послуги

Кількість наданих адміністративних послуг за

9 місяців 2018р.

Кількість наданих адміністративних послуг за

9 місяців  2017р.

%

(9 місяців 2018р. до

9 місяців 2017р.)

1

Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

6438

7282

88

2

Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців

1518

2514

60

3

Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання

11470

6733

170

4

Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади

1916

2056

93

Х

Всього

21342

18585

114

Найбільш затребуваними  послугами залишаються послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання – 54% від всіх послуг.

Протягом 9 місяців 2018р прийнято 523 електронних звернення у сфері надання адміністративних послуг, що на 7% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (487).

За звітний період складено 379 постанов про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, за пошкодження або втрату паспорта громадянина України, що на 3% менше у порівнянні з  аналогічним  періодом минулого року (389).

За 9 місяців 2018 року надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 715 звернень, що на 17% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (див. Таблиця 2).

Таблиця 2

Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за 9 місяців  2018р

№ п/п

Звернення

Кількість звернень за

9 місяців 2018р.

Кількість звернень за

9 місяців 2017р.

%

(9 місяців 2018р. до

9 місяців 2017р.)

1

Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо

349

463

75

2

Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників

169

178

95

3

Звернення через Урядову гарячу лінію

69

68

101

4

Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації

42

-

(Гаряча лінія Миколаївської обласної державної адміністрації почала працювати з жовтня 2017р.)

Х

Х

Всього

715

709

101

Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.

З 01.01.2018р.у Центрі запроваджений електронний документообіг. За 9 місяців 2018р. до Центру надійшло 3485 вхідних документів – 27 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 7533 вихідних документів, що складає 70 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради .

У травні 2018р. Центр надання адміністративних послуг у м. Вознесенську став учасником у Програмі «U-LEAD з Європою» з питання модернізації Центру. Проект передбачає фінансування з боку програми "U-LEAD з Європою" на матеріально – технічне забезпечення Центру.

Виконавчим комітетом Вознесенської міської ради  розпочато поточний ремонт приміщень Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську у рамках реалізації зазначеної вище Програми з метою створення сприятливих, комфортних умов для суб’єктів звернень та суб’єктів надання адміністративних послуг, розширення площі Центру.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності працівників Центру щодо надання адміністративних послуг. Працівники Центру шляхом самоосвіти, а також участі у різних заходах підвищують свій професійний рівень. Так, працівники Центру брали участь у наступних заходах:

  • у березні 2018р. у м. Миколаїв адміністратор Центру Юзик К.Р. - в інформаційній сесії - ознайомлення учасників з можливостями співпраці з Програмою «U-LEAD з Європою» у напрямі розвитку сфери надання муніципальних послуг, у тому числі забезпечення якісної роботи центрів надання адміністративних послуг;
  • у квітні 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В. та начальник – державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних та фізичних осіб- підприємців Бойко І.І. - у тренінгу «Подолання конфліктів і стресів під час проходження публічної служби» у Миколаївському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій;
  • у квітні 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В. -  у 9-му семінарі з обміну досвідом для міст – партнерів та неурядових організацій з питання «Верховенство права в твоєму місті» за проектом Академії Фольке Бернадотта у м.Київ.
  • у серпні 2018р. керуючий справами виконавчого комітету Вознесенської міської ради Сербенюк Н.М. та керівник Центру Лобаєвська О.В. -   в інформаційному візиті за Програмою "U-LEAD з Європою" в частині створення Центрів надання адміністративних послуг у м.Южноукраїнськ;
  • у серпні 2018р. керівник Центру Лобаєвська О.В. – у тренінгу   з верховенства права у публічному адмініструванні в рамках шведсько-українського проекту «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні» у м.Одеса.

В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку послуг для суб’єктів звернень, підвищенням якості обслуговування.

Будемо вдячні за пропозиції щодо поліпшення роботи у Центрі.

Начальник управління надання адміністративних послуг

апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради

О. В. Лобаєвська

скачать dle 12.0
Дата публікації: 19.10.2018 0 899
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно