альтернативный текст

Вознесенськ

інтернет-портал територіальної громади

Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську за І півріччя 2020 року

Для якісного надання адміністративних послуг громадянам міста Вознесенська функціонує Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр).

В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.

У Центрі надаються 232 адміністративні послуги відповідно до рішення Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м.Вознесенську». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі м. Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html

Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Також за графіком у приміщенні Центру надають консультації суб’єкти надання адміністративних послуг: представники Вознесенського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області, Вознесенської міськрайонної філії Миколаївського обласного центру зайнятості, Вознесенського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області (під час впровадження карантину прийом громадян зазначеними суб’єктами надання адміністративних послуг тимчасово призупинений).

Протягом І півріччя 2020р. надано 16470 адміністративних послуг, що на 16% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (14250) (див. Таблиця 1).

Таблиця 1
Кількість наданих адміністративних послуг за І півріччя 2020р.


№ п/п Адміністративні послуги
Кількість наданих адміністративних послуг за
І півріччя
2020р.
Кількість наданих адміністративних послуг за
І півріччя
2019р.*
%
(І півріччя 2020р. до
І півріччя
2019р.)
1 Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 3401 3177 107
2 Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб — підприємців 608 918 66
3 Адміністративні послуги реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання 5262 6932 76
4 Інші адміністративні послуги виконавчих органів Вознесенської міської ради та територіальних органів центральних органів виконавчої влади 7199 3223
в 2р.
більше
Х Всього 16470 14250 116


*показники І півріччя 2019р. відкориговані (без врахування показника щодо надання консультацій).

За звітний період складено 65 постанов про адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, що на 61% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (165).

За І півріччя 2020 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр 331 звернення, що на 3% більше відповідно до аналогічного періоду минулого року (320) (див. Таблиця 2).

Таблиця 2
Кількість звернень до виконавчих органів Вознесенської міської ради за І півріччя 2020р.



№ п/п Звернення
Кількість звернень за
І півріччя
2020р.
Кількість звернень за
І півріччя
2019р.
%
(І півріччя 2020р. до
І півріччя
2019р.)
1 Письмові звернення, скарги, пропозиції тощо 197 151 130
2 Звернення під час особистого прийому у міського голови та його заступників 29 99 71
3 Звернення через Урядову гарячу лінію 55 54 102
4 Звернення через Гарячу лінію Миколаївської обласної державної адміністрації 50 16 в 3 р. більше
Х Всього 331 320 103


Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах комунального господарства, земельних відносин та соціального захисту населення.

Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За І півріччя 2020р. до Центру надійшло 7259 вхідних документів – 53 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 5132 вихідних документів, що складає 68 % від всіх вихідних документів від виконавчих органів Вознесенської міської ради.

У Центрі створено робоче місце в зоні очікування для відвідувачів (комп’ютер та принтер) в рамках реалізації заходів Програми «U-LEAD з Європою». Тепер є можливість оплатити адміністративний збір через інтернет- банкінги різних банківських установ.

З метою інформаційної роботи у сферах звернень громадян та надання адміністративних послуг у засобах масової інформації оприлюднюються відповідні відомості:
1) на інформаційному інтернет - порталі Територіальної громади м. Вознесенська:
10.01.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за 2019 рік,
18.03.2020р. – інформація про онлайн послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань,
10.04.2020р. – інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську ( у т.ч. інформація про звернення громадян ) за І квартал 2020р.,
23.06.2020 – інформація про зміни у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
2) в міській газеті «Новини Вознесенська: день за днем» від 22.01.2020р. №4 (1581) – графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради.

За звітний період підготовлені наступні документи:
1) графік проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради, затверджений розпорядженням міського голови від 15.01.2020 року №14-р;
2) положення про відділ надання адміністративних послуг управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №134;
3) положення про відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 13.03.2020 №135;
4) перелік адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську, затверджений рішенням Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2;
5) розпорядження міського голови від 19.05.2020 № 56-р «Про реалізацію комплексної послуги єМалятко у Центрі».

З метою забезпечення реалізації експериментального проекту єМалятко у Центрі 02.06.2020 року підписане узгоджене рішення про співробітництво між Виконавчим комітетом Вознесенської міської ради та Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Одеса).
В даний час здійснюються заходи з впровадження комплексної послуги єМалятко у Центрі.

У Центрі приділяється увага щодо підвищення кваліфікації працівників, постійно проводяться навчальні заходи.

Так, працівники Центру у І півріччі 2020р. брали участь в наступних навчаннях:
1)19.02.2020 р. - в онлайн – конференції на тему: «Законодавчі новели та перспективи у сферах нотаріату та державної реєстрації. Здійснення контролю у зазначених сферах» (організатор : Міністерство юстиції України з партнерами ЄС «Право – Justice»);
2)28.02.2020 - у вебінарі на тему: «Як Україна відкриватиме кінцевих бенефіціарних власників» (організатор : Міністерство юстиції України та робоча група «До 100% вірно»).
3)01.04.2020 – онлайн – вебинар «Як адаптуватися до нових умов роботи» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
4)15.04.2020 – онлайн – вебинар «Адміністративні послуги у Центрі: реєстрація місця проживання» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
5)24.04.2020 – онлайн – вебинар «Складний клієнт. Ефективна комунікація» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
6)29.04.2020 – онлайн – вебинар «Автоматизація реєстрації місця проживання:
практика 4 міст» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
7)04.05.2020 – онлайн – вебинар «Актуальні питання державної реєстрації бізнесу – 2020» (організатор : Міністерство юстиції України);
8)06.05.2020 – онлайн – вебинар «Як запобігти емоційному вигоранню» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
9)12.05.2020 – онлайн – вебинар «Контроль у сфері державної реєстрації»
(організатор : Міністерство юстиції України);
10)13.05.2020 – онлайн – вебинар «Персональні дані: обробка та захист у Центрі» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
11)20.05.2020 – онлайн – вебинар «єМалятко у Центрі: запитання та відповіді» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
12)03.06.2020 – онлайн – вебинар «Зміни до правил реєстрації місця проживання» (організатор – Міністерство цифрової трансформації України);
13)18-19.06.2020– онлайн – вебинар «Актуальні роз’яснення у сфері державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності» (організатор – Миколаївський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій».
Також протягом звітного періоду проводилися внутрішні навчальні заходи щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та впровадження надання нових адміністративних послуг.
В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку адміністративних послуг та підвищенням якості обслуговування суб’єктів звернень.

Управління надання адміністративних послуг
апарату Виконавчого комітету Вознесенської
міської ради
скачать dle 12.0
Дата публікації: 15.07.2020 0 544
лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно