Про роботу зі зверненнями громадян в Вознесенському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Миколаївської області

          Робота зі зверненнями громадян в управлінні спрямована на забезпечення громадянам їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».  

         Протягом I півріччя 2017 року до управління звернувся  161 громадянин, в тому числі з письмовими зверненнями – 38. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень зменшилася на 4 одиниці.

          На особистих  прийомах керівництвом прийнято 71 громадянин. Із питань, що виникли при проведенні особистого прийому, всі вирішено невідкладно або надано вичерпні роз’яснення.  

          В поточному році з метою упередження  зростання кількості звернень громадян в управлінні здійснено 48 виїзних прийомів громадян в населених пунктах за місцем проживання та роботи, на яких прийнято 51 оcоба. Проведення  таких заходів створює умови для  належного  виконання вимог щодо підвищення рівня правової освіти населення, роз’яснення конституційних прав і свобод  людини і громадянина та засобів їх захисту, повноважень органів Пенсійного фонду України, насамперед  громадянам, які потребують соціального захисту і підтримки.

            Аналіз питань, порушених у зверненнях громадян, що  надійшли   до управління свідчить, що 99 відсотоків стосується питань призначення та перерахунку пенсії, визначення права на пенсію, підвищення її розміру та роз’яснення діючого пенсійного законодавства і 1 відсоток – інші питання.

          Протягом звітного періоду випадків порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в управлінні не було. Усі звернення, що надходили до  управління, бралися на контроль за термінами виконання  та розглядалися у встановлені терміни, безпідставної їх передачі для розгляду іншим органам не було. Відвідувачам надано вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства та обґрунтовані роз'яснення щодо призначення та виплати пенсій.    

           Повторних  звернень від громадян  до управління не надходило. До адміністративної відповідальності за неякісне  обслуговування громадян працівники управління не притягувались.

          За телефонами "гарячих ліній" протягом  І півріччя 2017 року отримали консультації та роз’яснення 110 громадян.

          Для належного прийому громадян на базі ліквідованих управлінь  в зв’язку з реорганізацією облаштовано чотири громадські приймальні, які працюють за принципом «єдиного вікна» і до яких протягом звітного періоду звернулося 10980 громадян. Створено 6 пунктів обслуговування громадян в новостворених територіальних  громадах до яких  за звітний період звернулося 144 громадянина. 

Також обслуговування громадян здійснюється через  веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Кількість користувачів зареєстрованих в управлінні складає 3571.

         З метою розвитку дистанційного обслуговування громадян в управлінні функціонує online-приймальня громадян із засобами програмного забезпечення «Skype», де запитувачі можуть отримати відповідь на свої питання в електронній формі.    

         В управлінні створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, здійснюється систематична та послідовна робота з інформування  громадськості про важливі зміни у  процесі становлення пенсійної системи в державі,  роз’яснення пенсійного законодавства. Питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи знаходиться на постійному контролі у начальника управління. 

 

Начальник Вознесенського відділу з

обслуговування громадян  Вознесенського

ОУ ПФУ С.В. Хобер

 

 

Дата: 17.07.2017 / Переглядів: 70 / Комментарії - 0 шт.

Iм'я -